×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برای مناطق شیراز، شهردار شب انتخاب کنید

برای مناطق شیراز، شهردار شب انتخاب کنید، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز، در نطق پیش از دستور خود در جلسه این هفته شورای شهر، با اشاره به اهمیت آموزش های حقوق شهروندی، گفت: یکی از اهداف آموزش و حقوق شهروندی، در کنار ترویج و تبلیغ آداب معاشرت و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، کمک به سلامتی، شادابی و نشاط اجتماعی است. استفاده بی رویه از نمک، شکر و فست فودها، نه تنها سلامتی مردم را در تمامی مقاطع سنی، هدف قرار داده، انواع و اقسام بیماری ها را توسعه داده، سبک زندگی اسلامی – ایرانی را به استحاله می کشاند.

محمدرضا هاجری، از آمادگی شورا و شهرداری، برای حمایت از طرح و برنامه های کاربردی علوم پزشکی، در حوزه پیشگیری از بیماری ها، خبر داد و با اشاره به دغدغه پر کردن اوقات فراغت جوانان، در ایام تعطیلات ویژه تابستان، اظهار داشت: برای پر کردن اوقات فراغت تمامی مقاطع سنی، اگر بستر و ظرفیت سازی نکنیم، خسران می بینیم، چنانچه سلامتی جسم و جان شهروندان، برایمان مهم است که هست، باید تمامی دستگاه ها و متولیان، دست به دست هم داده در تمام محلات و مناطق، حتی کوچه ها، مدارس و دانشگاه ها، برای پر کردن اوقات فراغت، بسترسازی کنیم و امکانات لازم را مهیا سازیم، آنهم آسان و ارزان. این کار، هزینه بر است، اما سرمایه گذاری است، برای حفظ و صیانت از منابع و ظرفیت انسانی آینده ساز کشور و شهر.

وی، تصریح کرد: اول تابستان، روزنامه ها،مطبوعات و سخنرانی ها، همه و همه، راجع به اوقات فراغت می گویند و این که به اوقات فراغت فکر کنید. اول تابستان، می گویند فکر کنید، آخر تابستان می گویند چرا فکر نکردید.! مسئله اوقات فراغت، برای کشور خیلی مهم است. کشور ما، کشور جوانی است.

وی، با تاکید بر شرکت همگانی در انتخابات پیش رو، گفت: قهر با انتخابات و صندوق های رأی که دشمنان بیرونی و عوامل داخلی، با صد زبان و ترفند، آن را تبلیغ می کنند، منافع، امنیت و مصلحت ملی را هدف تیرهای زهرآگین قرار داده است، مردم بزرگوار، باغیرت و شریف، چنانچه از وضع موجود، ناراحت هستند، با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، حافظ منافع ملی بوده و دشمنان را کمافی السابق ناکام و ناامید می کنند، میزان مشارکت مردم، می تواند در اصلاح وضع موجود، اثر گذار باشد.

عضو شورای شهر شیراز، خواستار اجرایی شدن اتصال فارس به خلیج فارس شد.

هاجری، گفت: در بعضی از کلانشهرها، مانند تهران، شهردار شب، راه اندازی  شده، هر منطقه شهرداری، توسط شهردار شب، کارهای مربوطه را پیگیری می کنند.  ضروری است کلانشهر شیراز، شهردار شب داشته باشد. علاوه بر سازمان های آتش نشانی و بحران، شهردار شب در شیراز از مرکزی تا مناطق یازده گانه، لازم است، مسئولان شب، از میان معاونین، بصورت نوبتی، در هفته بهره مند شوند تا کارها، با سرعت بیشتر و نظارت کامل تر پیش برود.

true
true
برای مناطق شیراز، شهردار شب انتخاب کنید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true