×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
چراغ سبز شورای شهر به بودجه ۳۱۶۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهر

چراغ سبز شورای شهر به بودجه ۳۱۶۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهر، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، شورای شهر شیراز، با بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری شیراز، موافقت کرد.

شهردار شیراز، در جلسه صحن علنی

این هفته شورای شهر شیراز، در خصوص مهمترین دستور جلسه شورای شهر در سال، یعنی تصویب بودجه سالانه، گفت: البته لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده، برای شهرداری ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که شورا، آن را به ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش داد.

محمدحسن اسدی، اظهار داشت: نکته حایز اهمیت، آن است که همه ۲۱۰۰ میلیارد تومان افزایش بودجه، نسبت به بودجه پیشنهادی توسط شورا، همگی در حوزه عمرانی است و صرف بودجه جاری نمی شود.

سیدابراهیم حسینی، رئیس شورای شهر شیراز، هم در تکمیل صحبت های شهردار شیراز، گفت: در کنار بودجه ۳۱۶۰۰ میلیارد تومانی، در بودجه سال آینده، شهرداری تکلیف جذب ۲۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را هم دارد.

اما یکی دیگر از دستورات دیگر این جلسه، بررسی متمم بودجه شهرداری شیراز در سال جاری بود، شهردار شیراز، در این زمینه هم گفت: بودجه امسال شهرداری شیراز، ۲۳ هزار و ۵۰۰میلیارد تومان بود که در متمم بودجه، با هزار میلیارد تومان افزایش، به ۲۴ هزار و ۵۰۰میلیارد تومان رسید.

اسدی، تصریح کرد: نکته حایز اهمیت در این بودجه، آن است که در بودجه امسال، ۸۰ درصد آن مربوط به حوزه عمرانی بوده است که یکی از نتایج آن، برنامه ریزی بهتر و تحول در شهر است.

true
true
چراغ سبز شورای شهر به بودجه ۳۱۶۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهر
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true