×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رسانه ها یار دوازدهم تیم بنیاد شهید هستند

عبدالغفور مصطفایی-شهر مردم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: رسانه‌ها یار دوازدهم تیم بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
ابراهیم بیانی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان فارس اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند علاوه براطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم، با بیان مطالبات جامعه ایثارگری کمک کننده باشند.
وی رسانه‌ها را «یار دوازدهم تیم بنیاد شهید و امور ایثارگران» خواند و افزود: اصحاب رسانه یاردوازدهم این نهاد برای ارائه خدمات بهتر به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و… با نظرات، نقدها و پیشنهادات خود هستند.
بیانی تاکید کرد: رسانه ها هم باید از این اداره کل مطالبه کنند و هم در کنار این دستگاه از دیگر دستگاه‌ها و نهادها مطالبه گری کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: هدف از برگزاری نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه احصای مشکلات، تقدیر از زحمات خبرنگاران و عکاسان خبری و همچنین تداوم بخشیدن به همکاری‌های آینده است.
وی با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت و تاسی به شهدا رمز پیروزی جبهه مقاومت است، گفت: ایستادگی، مقاومت و ایثار از گذشته تاکنون نشان داده که عامل پیروزی مقابل سختی‌ها و دشمنان است بنابراین کمک خبرنگاران به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم بوده و باعث سربلندی کشور خواهد شد. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای آحاد مردم یک رسالت و برای دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها وظیفه است.
بیانی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند در مطالبه‌گری نقش موثر و ارزشمندی داشته باشند، اظهار کرد: انتقاد اصحاب رسانه باعث پیشبرد کارها می‌شود از این‌رو در کنار نقد از مجموعه بنیاد شهید، نقش رسانه‌ها در مطالبه‌گری از وظایف سایر دستگاه‌های اجرایی بسیار حیاتی است همچنین خبرنگاران به خوبی در رفع شبهات و تبیین واقعیت‌های صحیح در موضوعات جامعه ایثارگری می‌توانند فعالیت اثر بخشی داشته باشند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در ادامه سخنان خود به پرسش خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

true
true
رسانه ها یار دوازدهم تیم بنیاد شهید هستند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true