×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل صد در صدی ظرفیت ریلی فارس در نوروز

تکمیل صد در صدی ظرفیت ریلی فارس در نوروز، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، تمامی ظرفیت واگن های راه آهن فارس در ایام نوروز، تکمیل شد.

مدیر کل راه آهن فارس، در گفت و گوی اختصاصی با شهر مردم، با اعلام این خبر، گفت: در ایام نوروز امسال، بیش از ۱۲ هزار نفر گردشگر، با قطار به شیراز سفر کردند و سرجمع در این ایام، بیش از ۲۴ هزار مسافر، به وسیله ناوگان ریلی فارس، جابجا شدند که این نشان از ضریب اشغال صد درصدی قطارهای فارس، در نوروز ۱۴۰۳ است.

مهرداد انصاری، تصریح کرد: این تعداد مسافر، توسط ۹۰ رام قطار به مقاصد تهران، مشهد و ایستگاه‌ های بین راهی، به صورت رفت و برگشت جابجا شدند.

وی، در خصوص ساعت حرکت قطارها تا پایان فروردین ماه نیز با اشاره به افزایش ساعت های حرکت، گفت: در این راستا، قطارهای فارس در مسیر تهران، به صورت روزانه همه روزه  ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه از مبدأ تهران، حرکت می کردند.

وی، اضافه کرد: همچنین برای قطارهایی که در مسیر مشهد تردد دارند نیز حرکت قطار از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از مبدأ شیراز و ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه از مبدأ مشهد و ایستگاه های بین راهی به مسافران، خدمات ارائه می دهد.

انصاری، در خصوص برنامه های حوزه باری راه آهن فارس، در سال جدید نیز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، برای تحقق شعار امسال، مهم ترین برنامه این اداره کل، فراهم آوردن امکانات و زیرساخت های ریلی، برای حمل محموله های تولیدی استان و انتقال مواد اولیه، به منظور جهش تولید که قطعا با مشارکت مردم و مجتمع های صنعتی، میسر خواهد شد که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری، به رشد چند برابری در زمینه بارگیری، دست یابیم

true
true
تکمیل صد در صدی ظرفیت ریلی فارس در نوروز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true