×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
از طرح دانش بنیان جامع گردشگری هوشمند چمروش رونمایی شد

از طرح دانش بنیان جامع گردشگری هوشمند چمروش رونمایی شد، به گزارش سيد محی الدین حسینی ارسنجانی خبرنگار شهر مردم، در آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با حضور شالبافیان، معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و ثابت اقلیدی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس و تعدادی از فعالان صنعت گردشگری استان، از طرح دانش بنیان جامع گردشگری هوشمند چمروش، با طراحی و ابتکار محمدحسن رفیعی راد، رونمایی شد.

طراح و مبتکر این سامانه، در گفتگو با خبرنگار شهر مردم، گفت: هدف از این طرح، کمک به تحقق شهر هوشمند، بر پایه گردشگری است. رفیعی راد، در ادامه بیان داشت: بنا داریم در یک فرصت زمانی شش ماهه تا یک ساله، از دیگر طرح های نو و جدید میراث و گردشگری فارس، بهره برداری کنیم که اطلاعات جزیی تر آن، به اطلاع مردم و فعالان گردشگری، خواهد رسید. همچنین انیمیشن موزیکال گردشگری کودک، با عنوان فسقلی های جهانگرد با زیر نویس فارسی و زبان اشاره، ویژه کودکان عادی و ناشنوای رده سنی ۵ تا ۹ سال، به ابتکار زهرا یاربی، هنرمند ناشنوا در این نمایشگاه، رونمایی و مورد استقبال مراجعین قرار گرفت.

به گفته روح اله روانشاد، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس، در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران که با حضور مقاماتی از خارج و داخل ایران و با استقبال پرشور مردم و فعالان اقتصادی، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، علاوه بر دو طرح ابتکاری فوق الذکر، دیگر طرح های نوین گردشگری فارس، با تاکید بر بهره مندی از تکنولوژی های نوین و ابزار به روز، توسط نسل جوان و فعال حوزه گردشگری، تهیه و به عموم ارائه گردید.

وی، گفت: طرح گردشگری مثلث نور که پیوندیست بین سه شهر زیارتی کشور، یعنی مشهد مقدس، قم و شیراز که تاکید مدیر کل استان، بر اجرایی شدن آنست، به همراه سایر طرح های خلاقانه گردشگری که در معاونت گردشگری استان، هدایت و حمایت می شود، یک به یک در حال اجرا و رونمایی است.

روانشاد، افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، فرصت خوبی برای شناخت بهتر و بیشتر فعالان گردشگری از همدیگر و بیان قابلیت های حوزه گردشگری استان ها و نمایش توان و کارآمدی هر استان، در بهره مندی از نیروی فکری و عملیاتی پرسنل شاغل در بخش های مختلف گردشگری است.

 

true
true
از طرح دانش بنیان جامع گردشگری هوشمند چمروش رونمایی شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true