×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گردهمایی شیرازی ها زیر باران رحمت الهی

گردهمایی شیرازی ها زیر باران رحمت الهی، شهرداری شیراز از اهداء جوایز ارزنده از جمله خودرو به شرکت کنندگان در پیاده روی بزرگ خانوادگی شهروندان شیرازی خبر داد. به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، جمعه ای که گذشت، برای شیرازی ها متفاوت تر از جمعه های پیشین بود، شاید یکی از دلایل اصلی آن، بارش رحمت الهی، پس از مدتها چشم انتظاری بود، اما این جمعه در جنوب شرق شیراز، یک تفاوت دیگر هم داشت و آن هم برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهروندان کلان‌شهر شيراز، در بزرگراه سرلشکر شهید استوار بود که به همت شهرداری شیراز برگزار شد.

خانواده های بسیاری از شیرازی ها، دیروز صبح در زیر بارش  باران در این پیاده‌روی بزرگ شهروندان کلان‌شهر شيراز، در بزرگراه جدیدالاحداث سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی، در جنوب شرقی شیراز شرکت داشتند تا پس از مدتها، بارش باران را با همشهریان خود تجربه کنند.

در این پیاده‌روی که همزمان با اعیاد شعبانیه، در بزرگراه جدیدالاحداث سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی، در جنوب شرقی شیراز برگزار شد، به قید قرعه، جوایز ارزنده‌ای به شهروندان اعطا شد.

این برنامه مفرح شهرداری شیراز، با استقبال کم نظیر شهروندان همراه بود به گونه ای که با وجود بارندگی، جمع کثیری از شهروندان در این مراسم، گرد هم آمدند.

شهردار کلان‌شهر شیراز، در مراسم پیاده‌روی در جمع شهروندان شیرازی، با تقدیر از حضور آنها در این مراسم، گفت: در این پیاده‌روی که به همت  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، با وجود بارش پراکنده باران، این موهبت الهی، شاهد حضور پررنگ و پرشور جمع کثیری از شهروندان عزیز  بودیم.

محمدحسن اسدی، با اشاره به جوایز ارزنده‌ این پیاده روی که به قید قرعه به برندگان اعطا شد، افزود: یک دستگاه خودرو ساینا، ۱۰۰ جایزه سه میلیون تومانی خرید لوازم خانگی و ۱۰۰ جایزه سه میلیون تومانی خرید لوازم ورزشی، از جمله جوایزی است که به قید قرعه، تقدیم حضور شهروندان گرامی خواهد شد.

قابل ذکر است، پروژه بزرگ‌مقیاس بزرگراهی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی که در چهل‌وپنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تقدیم مردم شد، با زمان بسیار کمتری از برآوردهای اولیه، با تلاش کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز، به بهره‌برداری رسید‌.

پروژه‌ بزرگراه سرلشکر شهید استوار، از بولوار خلیج‌فارس به بولوار نصر شرقی، متصل می‌شود و موجب تحول در جنوب شرق شیراز خواهد شد و این منطقه را از بن‌بست خارج کرده است.

بنابراین گزارش، شهروندان و شرکت کنندگان در این پیاده روی، می‌توانند نتایج قرعه‌کشی پیاده‌روی حواله خرید لوازم ورزشی را از طریق https://farhangi.shiraz.ir/RContent/10FC5RWZY34-و نتایج قرعه کشی پیاده روی حواله خرید لوازم خانگی را از طریق https://farhangi.shiraz.ir/RContent/10FC5RWZY33-مشاهده کنند.

true
true
گردهمایی شیرازی ها زیر باران رحمت الهی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true