×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هفته دولت در شهرستان فسا نوید بخش افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی،رفاهی و خدماتی

هفته دولت در شهرستان فسا نوید بخش افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی،رفاهی و خدماتی،  شهر مردم _ شیراز فرماندار ویژه شهرستان فسا با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت :به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت تعداد ۴۶پروژه، با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان فسا به بهره‌برداری می.رسد.

محمد صادق صفرپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان عملکرد و دستاوردهای نظام و خدمات دولت مردمی است گفت : در این ایام در شهرستان فسا ۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی امام حسین (ع)، فاز اول مرکز دیالیز ۴۲تخت خوابی بیمارستان شریعتی، سلامتکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی، ورزشگاه جنوب شهرداری فسا، پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در شهرک طالقانی از جمله پروژه‌هایی است که در این هفته در شهرستان فسا به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار فسا اضافه کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای فسا -داراب(دشت خانگلی)،آبرسانی به شهر فسا از منطقه چهل چشمه، برق‌رسانی روستایی و توسعه شبکه روستاها، مسکن‌های شهری و روستایی کمیته امداد از دیگر پروژه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

true
true
هفته دولت در شهرستان فسا نوید بخش افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی،رفاهی و خدماتی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true