×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین همایش ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی و سلامت در شیراز برگزار می شود

عبدالغفور مصطفایی-شهر مردم
رییس موسسه آموزش عالی زند شیراز گفت: نخستین همایش ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی، در روزهای ۲۶ و ۲۷ ماه جاری در شیراز برگزار می شود.
ابراهیم حسینی، روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این همایش، با همکاری دانشگاه‌های برتر کشور با هدف بررسی نحوه چگونگی سیر و شرایط لازم برای بهبود وضعیت جسمانی، تشویق فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزشی، راه‌کارهای اهمیت سلامت برگزار می شود.
وی، خاطر نشان کرد: این همایش با استقبال کم نظیر دانشجویان روبه‌رو شده و تعداد زیادی برای شرکت در این نشست علمی و ورزشی، ثبت نام کرده‌اند.

*چکیده مقاله‌ها کتاب می شوند
معاون پژوهشی و مدیر اجرایی همایش نیز در ادامه این نشست، گفت: چکیده مقاله‌های ارائه شده در این همایش، به صورت کتاب، چاپ و در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می گیرد.
شیوا صدیقی، بیان داشت: دانشگاه خوارزمی، فدراسیون ورزشی، پژوهشکده علوم حرکتی، هیئت دوچرخه سواری و یکی از موسسات استعدادیابی، در این همایش حضور فعال دارند.

*ارسال ۱۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش
در ادامه این نشست دبیر نخستین همایش ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی و سلامت، نیز ابراز داشت: فیزیولوژی ورزشی، علم تمرین در زمینه سلامت، فعالیت‌های ورزشی گروه‌های خاص، مسائل قلبی، عروقی، کبد چرب، پیشگیری از چاقی و رابطه سرطان با ورزش، از دیگر محورهای همایش است.
هما شیخانی شاهین، ابراز داشت: پس از فراخوان، ۱۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و بعد از بررسی و ارزیابی از سوی کارشناسان و کمیته داوران، ۱۰۰ مقاله به صورت شفاهی و پوستر معرفی شدند.

*بیش از ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان؛ از اساتید خارج از استان فارس هستند
همچنین دبیر علمی نخستین همایش ملی مطالعات کاربردی در علوم ورزشی سلامت نیز در ادامه این نشست، گفت: اطلاع‌رسانی نوین در مورد تاثیر ورزش در سلامت جسمی، روحی و روانی آحاد جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها، اصول تمرین‌ها و آسیب‌ شناسی ورزشی، بیومکانیک روانشناسی ورزشی، از دیگر اهداف همایش است.
اسکندر رحیمی، اضافه کرد: بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان در نخستین همایش ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی و سلامت، از اساتید خارج از استان فارس هستند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان، در مورد اهمیت و تشویق ورزش در میان نوجوانان، جوانان و به ویژه بانوان به بحث و بررسی می پردازن

true
true
نخستین همایش ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی و سلامت در شیراز برگزار می شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true