×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار نمایشگاه طلا و جواهر و لوازم آرایشی و بهداشتی از امروز در شیراز

عباس امیری – شهرمردم
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهرات و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه تخصصی آرایشی-بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس از عصر امروز خبرداد.
محسن نهاوندی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: شرکت رستاک پادویژن مجری نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ‌ها ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته است که آیین گشایش آن ساعت ۱۷ امروز سه شنبه، ۲۵ مهرماه با حضور مسئولان استانی، مدیران، غرفه‌داران و علاقه‌مندان به این حوزه در سالن حافظ برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ میزبان علاقه مندان با متراژ۶ هزار متر مربع در سالن حافظ است و به دلیل حساسیت بالای این نمایشگاه، تدابیر امنیتی لازم اتخاذ شده و امید داریم شاهد نمایشگاه پرشور و متنوعی باشیم.
وی با بیان اینکه ۶۰ مشارکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند، اظهار کرد: با افزایش درصد قابل توجهی از مشارکت‌کنندگان و غرفه داران روبه‌رو هستیم که ۳۰ درصد بومی استان و مابقی از دیگر استان‌های کشور حضور خواهند داشت.
نهاوندی، فارس را بازار مناسبی برای عرضه طلا، جواهرات و گوهر سنگ ها دانست و اضافه کرد: از ۷ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند و تا ۲۸ مهر ماه هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ‌ها ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و همچنین بیست و دومین نمایشگاه تخصصی آرایشی-بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شیراز شهرک گلستان بلوار علامه دهخدا برپا خواهد بود.

* حضور سازندگان طلا، جواهر و فعالان بخش گوهر سنگ‌ها در نمایشگاه
مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن مجری نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ‌ها ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته نیز در ادامه این جلسه گفت: سازندگان حوزه طلا، جواهر و فعالان بخش گوهر سنگ ها در این نمایشگاه حضور دارند.
محمود بندرچی با بیان اینکه ۸۰ درصد غرفه داران تولید کننده طلا و جواهرات و ماشین آلات هستند، بر اهتمام مسئولان استان فارس به صنعت طلا، جواهرات و گوهر سنگ ها تاکید کرد و گفت: اکنون بازار اصلی این صنعت در تهران و دیگر کلان شهرها است از این رو برای حضور پر رنگ تولیدکنندگان در فارس نیازمند تغییر نگاه مسئولان و توجه آن ها به این صنعت هستیم از این رو از تمامی مسئولان و مدیران برای بازدید از نمایشگاه دعوت می کنیم تا از نزدیک به پای درد و دل تولیدکنندگان این عرصه بنشینند.
بندرچی، گفت: بهترین برند های طلا و جواهرات از خراسان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی همچنین از حضور شرکت های بین المللی در بخش ابزار و ماشین آلات این صنعت خبر داد و گفت: از کشورهایی نظیر ترکیه، چین، آلمان و ایتالیا در بخش ابزار و ماشین آلات حضور خواهند داشت.

*کاهش مهاجرت تولیدکنندگان طلا و جواهر از فارس
رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه فارس در حوزه طلا بیش از تولیدکننده، مصرف کننده است، گفت: خوشبختانه مهاجرت تولیدکنندگان طلا و جواهر از فارس کاهش پیدا کرده است.
محمد زرین‌مهر، با تصریح بر اینکه هیچ نوع کار خارجی در بازار طلای فارس ارائه نمی‌شود، گفت: ٢٠ درصد از طلای مصرفی در فارس در این استان تولید می‌شود.

*رونمایی از سکه حرمین اهل بیت(ع)
مدیرعامل شرکت آینده پژوهشی طلا و جواهر کشور در بخش پایانی این نشست خبری از رونمایی از «سکه حرمین اهل بیت(ع)» خبر داد.
عماد دولت‌شاه، گفت: امیدواریم در هر نمایشگاه مصنوعات طلا و جواهرات یک محصول بر پایه هنرهای ایرانی رونمایی کنیم از این رو در روز نخست برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ‌ها ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از این سکه رونمایی می شود

true
true
آغاز به کار نمایشگاه طلا و جواهر و لوازم آرایشی و بهداشتی از امروز در شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true