×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
«عقل و جنون» داود آزاد و دف‌نوازان «حیران» در یک تور کنسرت

تور کنسرت‌های «عقل و جنون» با آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد و با همراهی گروه دف‌نوازان حیران از اوایل اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کند.به گزارش شهر مردم، حامد علیپور (سرپرست گروه دف نوازان حیران) درباره همکاری این گروه با داود آزاد می‌گوید: امسال قرار است توری از کنسرت‌ها را با عنوان «عقل و جنون» روی صحنه ببریم. در این تور تمام آثاری که اجرا می‌شود، آثاری جدید هستند که در دستگاه‌های اصفهان، شور، همایون و چهارگاه و آوازِ افشاری و شوشتری ساخته شده‌اند.

علیپور ادامه می‌دهد: برنامه‌ تور کنسرت‌های «عقل و جنون» از زنجان شروع می‌شود. بیستم اردیبهشت در زنجان روی صحنه می‌رویم. ۲۴ اردیبهشت در تالار وحدت تهران کنسرتمان را برگزار می‌کنیم. ۳۰ اردیبهشت در تبریز و اواخر خرداد در خوی اجرا خواهیم داشت. احتمالا در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس هم کنسرت‌هایی را برگزار کنیم.

در تور کنسرت‌های «عقل و جنون» داوود آزاد آهنگساز، تنظیم‌کننده و خواننده خواهد بود. همچنین حامد علیپور نوازنده دف و سرپرست گروه است. در این اجراها جاوید ابراهیم پور (نی)، همایون جهانشاهی (تنبک)، نیما رضایی‌فرد (عود) و پیمان اسحاقی (کمانچه) می‌نوازند.

دف‌نوازان حاضر در این اجراها هم عبارتند از: امین امن‌الهی، فریبا حسین‌پور، سلنا پورسعید، مهران فرهنگ، محمدجواد شکورزاده، آیسل فرامرزی، الهه باقری، پویا زادمهر، ستایش صالح و مینا مرادی.

true
true
«عقل و جنون» داود آزاد و دف‌نوازان «حیران» در یک تور کنسرت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true