×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات ۱۰۰ تن خرما به هند از مبدأ گمرک جهرم

صادرات ۱۰۰ تن خرما به هند از مبدأ گمرک جهرم ،  مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: برای اولین بار گواهی بهداشت قرنطینه جهت صادرات در واحد حفظ نباتات جهاد کشاورزی جهرم صادر و محصول خرمای شهرستان مجوز صادرات به هندوستان را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار شهر مردم ، حسن زمانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با تأیید کارشناس مسئول قرنطینه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم، برای اولین بار گواهی بهداشت قرنطینه جهت صادرات بیش از ۱۰۰ تن خرما با رقم مضافتی و رُبی صادر و این محصول به کشور هندوستان صادر و به بازرگان صادرکننده تقدیم شد.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم افزود: پس از انجام اولین محموله وارداتی از چین در سال گذشته اکنون با اظهار صادراتی ۱۰۰ تن خرما روی سامانه گمرک جمهوری اسلامی ایران، فرآیند شکل گیری اولین محموله صادراتی از مبدأ گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم به مقصد هندوستان با موفقیت برنامه ریزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت جهاد کشاورزی جهرم رویکردی صادراتی است و این مجموعه تمام تلاش خود را در خصوص صادرات به خارج از مرزهای کشور و معرفی محصولات کشاورزی شهرستان بکار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: محصولات کشاورزی جهرم در سال گذشته به ۱۵ کشور خارجی صادر شده که این امر یکی از نقاط هدف و قوت بخش کشاورزی در سطح ملی است.

 

true
true
صادرات ۱۰۰ تن خرما به هند از مبدأ گمرک جهرم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true