×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دو نقره و یک برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قرقیزستان

تیم ملی بوکس ایران با کسب دو مدال نقره و یک برنز، به کار خود در تورنمنت تدارکاتی قرقیزستان پایان داد. به گزارش شهر مردم ، تیم ملی بوکس ایران، در مسیر آماده سازی خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت تدارکاتی قرقیزستان حضور یافت که با کسب دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان از پنج‌شنبه هفته گذشته در بیشکک‌ آغاز شد و امروز (دوشنبه – ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) با برگزاری فینال اوزان مختلف به اتمام رسید. در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که با قبول شکست برابر حریفان به مدال نقره دست یافتند.

طبق جدول مبارزات در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» از ازبکستان و «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف «ساتی‌ بالدو» از قرقیزستان رفت که با رای داوران بازنده اعلام شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی پس از پیروزی مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ و «توکتوسونلو» قرقیزستانی به فینال رسید، اما در دیدار پایانی برابر «رمضان‌ دادایف‌» از روسیه شکست خورد تا دومین نقره و آخرین مدال ایران در این رقابت‌ها را کسب کند.

پیش از این دو مدال هم روزبه صفری، بوکسور سنگین وزن ایران در ۹۲+ کیلوگرم، به مدال برنز دست یافته بود.

با این اوصاف، تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. تیم ملی ایران با ۸ بوکسور در این تورنمنت تدارکایت حضور داشت.

true
true
دو نقره و یک برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قرقیزستان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true