×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمله راکتی و پهپادی به شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی/ سقوط یک بالگرد ارتش اسرائیل

حمله راکتی و پهپادی به شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی/ سقوط یک بالگرد ارتش اسرائیل ،منابع خبری از حملات راکتی حزب الله به پایگاه ها و محل های تجمع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و حمله به یک پایگاه این رژیم در منطقه جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه شهرمردم،  به نقل از منابع عربی، حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰ و ۲۵ دقیقه روز دوشنبه به وقت محلی، پایگاه «جل العلام» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

براساس این بیانیه، این پایگاه رژیم صهیونیستی به طور دقیق مورد اصابت قرار گرفته است.

حزب الله امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در ناحیه “تله الصیحات” در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی در لبنان امروز همچنین اعلام کرد که با چهار پهپاد انتحاری مقر پدافند هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «کیلا» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و این پهپادها به دقت به هدف اصابت کرد.

در همین حال شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو پهپاد انتحاری در شمال جولان اشغالی سوریه رهگیری و آژیرهای خطر در این منطقه فعال شد.

در همین پیوند، شبکه المیادین اعلام کرد که یک مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی جولان سوریه هدف قرار گرفته است.

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی نیز امروز از سقوط یک بالگرد ارتش این رژیم در پایگاه هوایی «نیفتاتیم» در منطقه النقب در جنوب سرزمین های اشغالی و زخمی شدن سه افسر خبر دادند.

این رسانه ها به علت سقوط بالگرد اشاره ای نکردند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

true
true
حمله راکتی و پهپادی به شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی/ سقوط یک بالگرد ارتش اسرائیل
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true