×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ایران در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت

ایران در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت ، عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: بازدارندگی محور اصلی دکترین دفاعی ایران اسلامی است و برای تحقق و تقویت این بازدارندگی علاوه بر قواعد حقوق بین‌الملل از تمام ظرفیت‌های مشروع دفاعی استفاده می‌کند و این مسئله به‌خوبی طی عملیات وعده صادق در شب گذشته برای جهان تبیین شد.

«به گزارش شهرمردم ، مهدی شریفیان» در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، گفت: آنچه در شب گذشته در جریان پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق رخ داد، برای همیشه معادلات منطقه را تغییر داد و اکنون در یک نقطه غیرقابل‌بازگشت هستیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: صبر راهبردی ایران در طول سال‌های اخیر رویدادهای دیشب را کاملاً توجیه‌پذیر کرده است و دست آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر توجیه و دفاعی برای اقدامات تجاوزکارانه‌شان خالی است و از سوی دیگر نیروهای مسلح ایران نشان دادند برای حفظ منافع و تمامیت ارضی ایران مثل همیشه عقیده‌ای راسخ دارند.

شریفیان ادامه داد: پیش‌ازاین هم بارها اعلام شده است که بازدارندگی محور اصلی دکترین دفاعی ایران اسلامی است و برای تحقق و تقویت این بازدارندگی علاوه بر قواعد حقوق بین‌الملل از تمام ظرفیت‌های مشروع دفاعی استفاده می‌کند و این مسئله به‌خوبی در طی عملیات وعده صادق در شب گذشته برای جهان تبیین شد.

وی تأکید کرد: خطای راهبردی رژیم صهیونیستی در واپسین سال‌های عمر خود به تسریع نابودی‌اش منتهی خواهد شد و می‌توان پیش‌بینی کرد عملیات وعده صادق ایران، به‌طور تصاعدی سرعت رویدادهای منتهی به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

این نماینده مجلس گفت: رویدادهای مرتبط با عملیات وعده صادق همچنین برای چندمین بار نشان داد غرب آسیا دیگر مثل گذشته نیست و این ایران است که معادلات سیاسی و نظامی منطقه تعیین می‌کند.

وی اضافه کرد: توفیق دیگری که از نتایج عملیات شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده است، نمایش آشکار قدرت نظامی ایران بود و کشورمان نشان داد در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب با تکیه بر توان داخلی با وجود شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی توانسته است به قدرتی بی‌بدیل در غرب آسیا تبدیل شود و امروز مختصات آنچه در منطقه روی می‌دهد را تعیین کند.

شریفیان تصریح کرد: آنچه در عملیات بزرگ وعده صادق شاهد آن بودیم استفاده ایران از بخش بسیار کوچک و محدودی از توان دفاعی خود بود و هم‌اکنون نیز آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند ایران به تمام وعده‌های خود در خصوص تنبیه متجاوز عمل می‌کند و اگر مجدداً خطایی از این دو رژیم جنگ‌طلب سر بزند، جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ و عملیات دفاعی به‌مراتب بزرگ‌تر از شب گذشته، تردید نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: باید از هماهنگی بی‌نظیر و رشادت نیروهای مسلح ایران اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همه نهادهای سیاسی و اجتماعی و نظامی برای اقدام ارزشمند و مهم در خصوص عملیات وعده صادق تشکر کرد.

به گزارش شهرمردم ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند ، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

true
true
ایران در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true