×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آلونسو: شایسته هر سه قهرمانی در این فصل هستیم

آلونسو: شایسته هر سه قهرمانی در این فصل هستیم، ژابی آلونسو تاکید کرد تیمش شایسته هر سه عنوان قهرمانی در این فصل است. به گزارش شهر مردم، لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا که به فینال جام حذفی آلمان نیز رسیده است، چهل و نهمین بازی بدون شکستش را نیز انجام داد و از رکورد بنفیکا عبور کرد. این تیم آلمانی در خانه برابر رم به تساوی دو بر دو رسید تا در مجموع ۴-۲ راهی دیدار نهایی فینال کنفرانس اروپا شود.

ژابی آلونسو بعد از این دیدار گفت: ما امروز بعد از گل دوم رم شخصیت فوق العاده‌ای از خود نشان دادیم. بعد از آن به چشمان بازیکنانم نگاه کردم و دیدم که آنها می‌خواهند هر طور شده بازی را به تساوی بکشانند. ما شانس کسب سه عنوان را داریم و شاگردانم شایسته هر سه عنوان هستند.

استانیسیچ ملی پوش کروات لورکوزن نیز گفت: ما واقعاً می‌خواستیم به فینال برسیم و فکر می‌کنم شایسته رسیدن به این هدف بودیم.

گرانیت ژاکا، کاپیتان تیم لورکوزن نیز که در جریان پیروزی لورکوزن مقابل آینتراخت فرانکفورت یک گل عالی به ثمر رساند، افزود: باورنکردنی است. همه چیز عالی بود و حالا در دیدار نهایی هستیم و باید برای قهرمانی تلاش کنیم.

در برگامو هم آتالانتا با ۳ گل مارسی را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۴ بر یک از سد نماینده فرانسه گذشت تا گاسپرینی آتالانتا را به اولین فینال اروپایی تاریخش برساند و آن‌ها رقیب لورکوزن در فینال شوند. فینال کنفرانس اروپا ۲ خرداد در دوبلین برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :
true
آلونسو: شایسته هر سه قهرمانی در این فصل هستیم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true