×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گفت‌وگو با بازیکنی که ۳ سال در استقلال بود اما در دربی بازی نکرد!

گفت‌وگو با بازیکنی که ۳ سال در استقلال بود اما در دربی بازی نکرد! تیم فوتبال استقلال در دهه هشتاد مدافعی داشت که با وجود سه فصل حضور در این تیم حتی یک بار هم در دربی پایتخت به میدان نرفت.

به گزارش شهر مردم، این بازیکن سبو شهبازیان بود که از زمان حضور در استقلال همیشه با بدشانسی دست به گریبان بود و مصدومیت، او را دور از ترکیب آبی‌پوشان قرار می‌داد. وی که تا پیش از حضور در استقلال یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتر بود، هیچ وقت در دربی تهران به میدان نرفت و از سه فصل بازی برای آبی‌پوشان تنها یک بار نیمکت‌نشینی در تقابل با پرسپولیس عایدش شد.

سبو شهبازیان درباره تقابل تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، اظهار داشت: همیشه دیدارهای استقلال و پرسپولیس بازی جداگانه‌ای بوده و حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. این بازی هم که در جام حذفی است و باید برنده داشته باشد که با این حساب حساسیت‌هایش بیشتر است. احساس می‌کنم بازی زیبا شود، چون استقلال نتوانست قهرمان لیگ برتر شود و همه تلاشش را می‌کند که جام بگیرد. پرسپولیس هم نباید از حق گذشت که هافبک‌های بسیار قوی دارد، نفراتی که جنگنده و بازیساز هستند.

«این دربی سنگین است و هر تیمی از تک موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود.»، وی با یادآوری این جمله و تأکید بر اینکه دربی سوای همه بازی‌هاست، تصریح کرد: هیچ تیمی دوست ندارد بازنده باشد. اگر دو تیم بازی دوستانه برگزار کنند هواداران‌شان اصلاً نمی‌خواهند تیم‌شان در این بازی هم بازنده باشند. استقلال انگیزه‌اش به دلیل از دست دادن قهرمانی لیگ بیشتر است، ولی پرسپولیس با پشتوانه قهرمانی در لیگ برتر وارد بازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید
حیدری: نمی‌خواهیم اشتباهات داوری در فینال جام حذفی هم تاثیرگذار باشد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چه توصیه‌ای به ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان دارد، خاطر نشان کرد: ساپینتو مربی بزرگ و خوبی است و این را ثابت کرده است. او در ابتدای فصل با شرایط فوتبال ایران و بازیکنان آشنا نبود، ولی رفته رفته به همه چیز اشراف پیدا کرد. دوست دارم ساپینتو آرامش خودش را حفظ کند. آرامش او، آرامش استقلال است. اگر ساپینتو آرامش داشته باشد خیلی راحت می‌تواند با استقلال نتیجه بگیرد.

به نقل از تسنیم، شهبازیان که اصلاً تجربه بازی در دربی را ندارد، گفت: سه سال در استقلال بودم، ولی مصدومیت‌ها باعث شد در هیچ دربی حضور نداشته باشم. آنهایی که قدیمی‌تر هستند می‌دانند چه شرایطی داشتم. در پاس شش سال بازی کردم، ولی در استقلال رباط صلیبی پاره کردم. خیلی دوست داشتم بازی کرده و به تیم محبوبم کمک کنم، ولی این اتفاق نیفتاد. تنها دربی که روی نیمکت حضور داشتم، دربی بود که پیروز قربانی در ثانیه‌های پایانی بازی گل زد و ۳ بر ۲ برنده شدیم. جو وحشتناکی در ورزشگاه حاکم بود. زمانی که در رختکن مستقر شدیم صدای پای هواداران را می‌شنیدم.

true
true
گفت‌وگو با بازیکنی که ۳ سال در استقلال بود اما در دربی بازی نکرد!
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true