×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیگیری طرح پرداخت وام به مسافران مناطق آزاد

پیگیری طرح پرداخت وام به مسافران مناطق آزاد، مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد از پیگیری طرح «سفر کارت» با پرداخت وام برای مسافران مناطق آزاد همچون کیش و قشم خبر داد.

 

به گزارش شهر مردم، محمدفرزاد میرزایی قلعه معتقد است گام‌های جدی برای اصلاح این وضعیت برداشته شده است تا از سلیقه‌محوری‌ها فاصله گرفته و گردشگری ریل‌گذاری شود. بر همین اساس هم امسال ۷۰ میلیارد تومان برای بودجه گردشگری مناطق آزاد درنظر گرفته شده که به گفته میرزایی برای نخستین‌بار بوده که بودجه مستقلی به گردشگری و میراث فرهنگی مناطق آزاد اختصاص یافته است.

مدیرکل گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، این بخش را مسؤول رفع مشکلات حمل و نقل مناطق نمی‌داند، اما می‌گوید برای برقراری سفر توریستی دریایی بین مناطق آزاد جنوب ایران و عمان و همچنین افزایش پروازهای بین‌المللی مذاکراتی شده است

به نقل از ایسنا، وی با اشاره به پیگیری طرح «سفر کارت» با پرداخت وام برای مسافران مناطق آزاد همچون کیش و قشم گفت: به خاطر شرایطی که در کشور پیش آمده است، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد خیلی کم شده است. مسأله این است که ما با سیاست چندبخشی در گردشگری کشور مواجهیم و صفر تا صد کار در اختیار یک شخص یا یک دستگاه نیست. بنابراین مسیر برای سرمایه‌گذاری طولانی‌تر می‌شود.

true
true
پیگیری طرح پرداخت وام به مسافران مناطق آزاد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true