×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هفته دولت ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود

هفته دولت ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که هفته دولت امسال ۸۷ پروژه برقرسانی در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حمیدرضا کریمی‌فرد سه‌شنبه ۳۱ مرداد به خبرنگاران گفت: طرح‌های آماده افتتاح برای ایام هفته دولت امسال، شامل پروژه‌های رفع افت ولتاژ، برقرسانی روستایی، طرح بهارستان و …. با توزیع در نقاط شهری و روستایی فارس است.

او گفت: افتتاح پروژه برقرسانی به ۱۰ روستای فاقد برق با صرف اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان، یکی از پروژه‌های پیش بینی شده برای هفته دولت است.

کریمی‌فرد افزود: با هدف رفع افت ولتاژ برق در استان با صرف اعتباری حدود ۷۹ میلیارد تومان، هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط و شش کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۶۰ دستگاه پست هوایی و ۱۵ دستگاه اتوترانس نصب شده است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۲ هزار و ۵۱۲ کنتور هوشمند فهام با صرف هزینه ای به ارزش ۴۴ میلیارد تومان نصب یا تعویض شده است، اضافه کرد: یکی از پروژه‌های هفته دولت امسال، تحویل ۲۴۰ دستگاه سیستم تولید برق قابل حمل ۱۰۰ وات خورشیدی به عشایر کوچ‌رو است که برای آن پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کریمی فرد، اجرای طرح بهارستان را یکی از برنامه‌های ویژه دولت سیزدهم اعلام و خاطرنشان کرد: در قالب طرح بهارستان، با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان تعداد ۴۸۰۰ اصله پایه، ۵ هزار چراغ روشنایی و ۱۵۰ دستگاه پست هوایی (ترانسفورماتور )، نصب شده است که هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او همچنین خاطرنشان کرد که در هفته دولت امسال پروژه‌های روشنایی معابر نیز شامل احداث ۱۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر و نصب ۱۵۰۰ عدد چراغ روشنایی با اعتباری معادل ۱۳ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق فارس، احداث ۳۰۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۵۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب ۱۰۸۴ دستگاه پست هوایی و نصب ۱۲ هزار و ۹۳۳ چراغ روشنایی را از اقدامات مهم این شرکت از هفته دولت سال گذشته تاکنون اعلام و اضافه کرد: این اقدامات در راستای تامین برق مطمئن و پایدار و ارتقاء رضایتمندی مشترکان اجرایی شده است.

true
true
هفته دولت ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true