×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نشان «ریحانه النبی» رونمایی شد

نشان «ریحانه النبی» رونمایی شد، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهرمردم ، از سلسله برنامه های همایش سالانه ریحانه النبی(س) که همه ساله به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان مهر برگزار می شود، از نشان ریحانه النبی رونمایی شد.

آیین رونمایی از نشان ریحانه النبی پیش از ظهر امروز با حضور شخصیت های دانشگاهی و حوزوی در شهرستان مهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نشان ریحانه النبی برای نخستین بار است که رونمایی می شود و بنا است به پژوهشگران دینی، شعرای آیینی و نخبگانی که توسط هیئت داوری انتخاب می شوند در آینده اهدا شود.

این نشان که برای اولین بار اهدا خواهد شد در دور نخست به استاد مصطفی دلشاد تهرانی تعلق گرفته است و در اردیبهشت سال آینده اهدا خواهد شد.

خاطرنشان می شود، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری وزیر اسبق کشور و رییس هیئت موسس مرکز اسلامی فاطمیه، سیدرضا صالحی امیری وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی جعفری استاد دانشگاه و پژوهشگر نهج البلاغه و‌ جمعی از پژوهشگران و اساتید حوزه‌ و‌ دانشگاه حضور داشتند.

جشنواره «ریحانه النبی» سالانه در سالروز میلاد دختر پیامبر اسلام (ص) در شهر لامرد استان فارس برگزار می شود و محور اصلی آن شخصیت حضرت زهرا (س) و مطالعه در آن حوزه است و به حقوق زن در اسلام می پردازد، این جشنواره توانسته توجه پژوهشگران را به خود دجلب کند و هر سال آثار قابل توجهی توسط اندیشمندان، پژوهشگران و اساتید به دبیرخانه این جشنواره ارسال می شود و علاوه بر آن سبب شده تا در این شهرستان شاهد توسعه فرهنگی باشیم.

true
true
نشان «ریحانه النبی» رونمایی شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true