×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار فارس: ثمره عظیم سالها مجاهدت در طریق حق تا قیام قائم، امتداد خواهد یافت

ثمره عظیم سالها مجاهدت در طریق حق تا قیام قائم، امتداد خواهد یافت، به گزارش شهر مردم، استاندار فارس در پیامی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد آن شهید جاوید، برکت وجود ایشان را منحصر به دوران حیات ندانست و ثمرات آن را ماندگار تا قیام قائم (عج ) توصیف کرد.

به گزارش شهر مردم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد و در این پیام آمده است :

خداوندِ متعال، برکتِ خونِ سرخِ شهید را، در رگ های جامعه جاری می‌کند تا همگان از لطفِ حضور او برخوردار شوند. در ادامه پبام آورده شده : الحمدُلله و المِنّه، که وجودِ مبارکِ سردارِ رشید اسلام، شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی (رِضوانُ الله تعالی علیه)، لطفِ بی‌پایانی شد که در زمانِ حیاتِ ایشان، جبهه مقاومت را جان بخشید و با شهادتش، ملتِ ایران و تمامِ جبهه ی مقاومت را، زیرِ تابوتِ پیکرِ آن شهیدِ عزیز، برای ادامه ی راه، تا انتقامِ سختِ اخراجِ آمریکای جنایتکار از منطقه، هم قسم ساخت.

ایمانیه اضافه کرد: ثمره ی خدماتِ بزرگِ این فرمانده‌ی قهرمان و عبدِ صالحِ الهی، که بی‌پروا و مستحکم در عقیده و ذوب در انقلابِ خمینی کبیر (ره)، خار چشم طواغیت شد، به متلاشی ساختن شجره ی خبیثه ی داعش در عراق و سوریه و خنثی سازیِ نقشه‌های نامشروعِ آمریکا و ایادی آن در منطقه، برای نابودیِ مقاومتِ ضدِّ صهیونیستی و تضعیفِ دولت‌های مستقل و ایجاد جنگِ داخلی در منطقه، منحصر نگردید و ثمره ی عظیمِ سال‌ها مجاهدت و استقامت در طریقِ الی الله که ختم به شهادت شد، در خلقِ صحنه‌های بی‌نظیرِ حضور ِانقلابیِ مردم در نقاط مختلفِ ایران و جهان، بیدار شدنِ وجدانِ حق طلبان، شکوهِ قدرتِ الهی با رسواییِ جنایتِ بزرگِ دشمنان و رویش نسلِ سلیمانی‌ها، تا قیام قائم عج، امتداد خواهد یافت.

در خاتمه استاندار فارس آورده است : در چهارمین سالِ سوگ از دست دادن آن وجود با برکت، خدای متعال، همه‌ی ما را، پایبند به راه پر خیر و برکتِ شهدای عزیزمان که همان صراطِ حق و مدارِ حقیقت و راستی است، قرار دهد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر سال ۹۸در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند. سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. وی در چهارم بهمن ۱۳۸۹ درجه سرلشکری دریافت کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی وی را «شهید زنده» نامیده بود. سردار سلیمانی نقش مهمی در قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشت.

این سردار سرافراز ایران، اهل روستای قنات ملک در نزدیکی شهرستان رابر از توابع کرمان است.

true
true
استاندار فارس: ثمره عظیم سالها مجاهدت در طریق حق تا قیام قائم، امتداد خواهد یافت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true