×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نامگذاری مهمترین کریدور عبور و مرور شرق شیراز به نام سردار شهید استوار

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع): نکته سنجی شهردار و شورای شهر شیراز در اجرا و نامگذاری این پروژه قابل تقدیر است
شهردار شیراز خبر داد: بهره‌برداری از بزرگراه سردار شهید استوار تا دهه فجر امسال

جلال الدین عرفانی-شهر مردم
مهمترین بزرگراه شرقی شیراز تا دهه فجر امسال، آماده بهره‌برداری است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)، در مراسمی که پس از بازدید از پروژه بزرگراهی شهید استوار محمودآبادی و در آستانه سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید سردار استوار، گفت: حاج رسول استوار تنها معرف مردم شهر و استان ما نیست، در آذربایجان شرقی، سوریه و تهران هم که رفتم، نام ایشان بر سر زبانها بود و این شخصیت، مایه مباهات ماست.
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، با بیان اینکه این شهید بزرگوار، همه عمر خود را وقف امام و انقلاب کرد، ادامه داد: خدا را شکر که آقای اسدی و شورا، این نکته سنجی را کرده و این پروژه را اجرا و این نامگذاری صورت گرفت و این قابل تقدیر است.
وی، تصریح کرد: شیرازی ها استحقاق توسعه شهر و اجرای چنین پروژه هایی را دارند و اجرای این پروژه، گره ترافیکی شرق شیراز را باز می کند.
سردار غیب پرور، گفت: البته در فکر این بودم که زمان اتمام پروژه را هم جویا شوم که در مسیر آمدن در خودرو، آقای اسدی اعلام کردند، دهه فجر، این پروژه به بهره برداری می رسد که این جای تقدیر دارد و از امروز، همه روزشماری خواهیم کرد تا دهه فجر که پروژه، افتتاح می شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع)، با تقدیر از فرماندهی لشکر ۱۹ فجر، در خدمت به مردم، گفت: امروز سپاه فجر در خدمات رسانی به شهر، از طلایه داران خدمت به مردم هستند که این جای تقدیر دارد.

*بهره‌برداری از بزرگراه سردار شهید استوار تا دهه فجر امسال
شهردار شیراز هم در این مراسم با اشاره به برخی خصایل برجسته اخلاقی سردار شهید استوار و برگزاری یادواره سومین سال شهادت این شهید گرانقدر، گفت: امروز، سومین سالگرد شهادت سردار استوار، از شهدای راه حرم است و امروز به برکت نام شهدا و این سردار بزرگ سپاه، میزبان سومین مراسم بزرگداشت ایشان هستیم.
محمد حسن اسدی، در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت شهید استوار در حسینیه عاشقان ثارا… شیراز، پس از این بازدید، گفت: این مراسم، به پاس بزرگداشت فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی برگزار شد، چرا که سردار شهید استوار محمودآبادی، محبوب همه مردم ایران و محور مقاومت و آزادیخواهان منطقه است و حداقل کاری که شهرداری شیراز، می‌توانست انجام دهد، نامگذاری این بزرگراه، به نام این شهید والا مقام بود.
وی، ضمن ارایه گزارشی از روند اجرای پروژه، گفت: این بزرگراه، به طول ۵و نیم کیلومتر و عرض ۸۰ متر، تکمیل کننده رینگ شرقی شیراز است که با کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت در سالهای گذشته، امروز به پیشرفت بالایی رسیده است.


شهردار شیراز، با تقدیر از دست اندرکاران این پروژه، گفت: این پروژه، با تلاش شبانه‌روزی شهرداران سابق و فعلی منطقه ۷، معاون فنی و عمرانی و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری، امروز به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده و در دهه فجر امسال، به بهره‌برداری می‌رسد.
وی، با اشاره به تملک ۱۰ هکتار اراضی مورد مسیر اجرای این پروژه و تقدیر از همکاری مالکان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی، از بولوار خلیج فارس به سمت بولوار ولایت، آغاز و به سمت بولوار اتحاد و نهایتاً بولوار تخت جمشید و نصر شرقی، ادامه می‌یابد، این پروژه، علاوه بر کارکردهای ترافیکی، نقش ارزنده‌ای در ایمن‌سازی مسیر داشته است و به‌ واسطه اجرای آن، وسایل حمل ‌و نقل سنگین، نیازی به عبور و مرور از محورهای اصلی شهر ندارند.
شهردار شیراز، گفت: در دهه فجر امسال، ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، همچنین در دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیئت‌دولت به فارس نیز ۶۲ پروژه، به ارزش ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی و افتتاح شد.

گفتنی است در این مراسم، جمعی از خانواده معزز آن شهید گرانقدر، مدیران شهری، استانی و فرماندهان سپاه کشوری، از پروژه بزرگراه سردار شهید عبدالرسول استوار، بازدید کردند.

true
true
نامگذاری مهمترین کریدور عبور و مرور شرق شیراز به نام سردار شهید استوار
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true