×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مردم؛ اولویت تصمیم گیری‌های دولت

مردم؛ اولویت تصمیم گیری‌های دولت، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم،سخنگوی هیئت دولت گفت: تمامی پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نیمه تمام، از سوی دولت به پایان می رسد.

علی بهادری جهرمی، در تجمع مردم همیشه در صحنه و انقلابی شیراز، در آیین ۲۲ بهمن که با حضور استاندار، امام جمعه، مسئولین، مقامات نظامی و انتظامی در میدان آزادی برگزار شد، اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن، هر ساله ملت ایران، مشتی بر دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ندارند، می زنند.

وی، با اشاره به اینکه ما ملت حافظ، سعدی، فردوسی و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و در تصمیم‌گیری‌های دولت، مردم در اولویت قرار دارند، خاطر نشان کرد: دشمن از پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های صنعتی، نظامی، عمرانی، هوا و فضا و موشکی که جزء ۳ کشور برتر قرار داریم هراس دارد و این  همه برتری و پیشرفت ایران، نماد جهانیان شده است.

سخنگوی هیئت دولت، تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی در  جهان، نشان داد بسیاری از کشورها در سازمان ملل، از موضع ایران در برابر دولت کودک و نسل کش صهیونیست اسرائیل که در غزه علیه مردم بی گناه، جنایت می کنند، حمایت و پشتیبانی می کنند.

بهادری جهرمی، بیان داشت: پوشالی بودن هیمنه آمریکای جهانخوار که داعیه مدافع حقوق زنان را دارد، بر همه جهانیان ثابت شده است. حضور مردم انقلابی ایران نه تنها در راهپیمایی‌ها، بلکه اربعین حسینی، آیین غدیر، شعبانیه، مقابله با تحریم‌ها، جنگ ترکیبی، اقتصادی، توسعه تجارت خارجی با جهان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حماس، غزه در برابر رژیم صهیونیستی، از جمله دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی است.

وی، اضافه کرد: مقاومت ۸ ساله در برابر بعثی‌ها و حامیان آنان که حتی یک وجب از خاک از کشورمان جدا نگردید، مخالفت با کسانی که معتقد به رابطه با آمریکا بودند و نیز تولید ۱۰.۵ میلیون تن گندم در خشکسالی‌های چند سال اخیر،  جلوگیری از قطعی آب، برق و گاز، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

گفتنی است، در پایان راهپیمایی، قطعنامه قرائت گردید و مردم با سر دادن شعار ا… اکبر، حمایت خود را از قطعنامه سراسری اعلام کردند.

true
true
مردم؛ اولویت تصمیم گیری‌های دولت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true