×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شورای فرهنگ عمومی باید حالت قرارگاهی پیدا کند

عبدالغفور مصطفایی- شهر مردم

استاندار فارس، گفت: اصرار بنده همانند نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، این است که شورای فرهنگ عمومی، حالت قرارگاهی پیدا کند و به‌ صورت مستمر برگزار شود.

محمدهادی ایمانیه، روز گذشته در یک‌صد و چهل و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس که با حضور مسئولان فرهنگی استان فارس در دفتر امام جمعه شیراز، برگزار شد، اظهارداشت: یکی از خواسته‌های مطرح‌شده در این نشست، تأمین اعتبار برای ارگان‌ها و گروه‌های فرهنگی است که بتوانند ایده‌ها و برنامه‌های فرهنگی خود را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی، با اشاره به اینکه آثار کمی و کیفی مصوبات ارائه‌شده در این نشست‌ها، به‌تدریج اجرایی و عملیات شود، افزود: نشست‌های مستمر در دبیرخانه، بررسی نتایج جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با عدد رقم و نیز ارائه میزان اجرای تصمیمی که گرفته‌شده، معلوم شود که آیا مشکلات کاهش یا افزایش داشته تا بتوان با صراحت پاسخ گوی انتقادات باشیم.

استاندار فارس، با تأکید بر اینکه بر اساس قول وزیر ارشاد، مبنی بر کمک مالی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: وزارت ارشاد در انتظار ارائه جزئیات برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است تا بتواند بر اساس قولی که داده شده، عمل کند.

ایمانیه، خاطرنشان کرد: با تدوین مکتب اخلاقی شهید آیت‌ا… دستغیب و نیز برنامه‌ریزی مدون برای دختران دانش‌آموز و دانشجویان، با الگوپذیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، می‌توان در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه، به موفقیت دست‌ یابیم.

true
true
شورای فرهنگ عمومی باید حالت قرارگاهی پیدا کند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true