×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سفر شیوخ عام استان‌های جنوبی عراق و رییس بیمارستان السعدی بصره منشأ خیر و برکت برای فارس خواهد بود

سفر شیوخ عام استان‌های جنوبی عراق و رییس بیمارستان السعدی بصره منشأ خیر و برکت برای فارس خواهد بود، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس گفت: سفر شیوخ عام استان‌های جنوبی عراق و ریاست بیمارستان السعدی بصره منشأ خیر و برکت برای استان فارس خواهد بود.

محسن نهاوندی در دیدار شیوخ عام استان‌های جنوبی عراق و ریاست بیمارستان السعدی بصره با آیت‌ا… لطف ا… دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن اشاره به هدف از دعوت شیوخ استان‌های جنوبی عراق به نمایشگاه سلامت شیراز، به بیان گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده در راستای هدفمندتر شدن این سفر و دستاورد‌های آن پرداخت.

نهاوندی بیان کرد: با امید به خداوند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این سفر منشأ خیر و برکت برای استان فارس خواهد بود. نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شیراز نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر به‌خاطر مهمان‌نوازی مردم عراق از زائران عتبات عالیات، ابراز امیدواری کرد: این سفر منشأ خیر و برکت برای هر دو کشور باشد. دژکام بر لزوم خودکفایی مسلمانان در همه عرصه‌ها اشاره داشت و عزت واقعی و همه‌جانبه برای امت اسلامی را نیازمند تلاش همگانی مسلمانان دانست.

شیخ محمدعلی الزامل نیز به نمایندگی از شیوخ حاضر در جلسه، ضمن یادآوری رشادت‌های سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، امنیت امروز عراق را مدیون رشادت‌های وی دانست و گفت: خون ملت ایران و عراق در جنگ با داعش به هم آمیخته شده که این موضوع عامل اصلی پیوند قلبی هر دو ملت است.

شیخ محمد علی در ادامه سخنان خود به اهمیت گسترش همکاری‌ها و روابط بین دو ملت اشاره کرد و با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس در همه حوزه‌ها، بیان داشت: شیوخ حاضر در جلسه از هیچ همکاری در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد.

 

true
true
سفر شیوخ عام استان‌های جنوبی عراق و رییس بیمارستان السعدی بصره منشأ خیر و برکت برای فارس خواهد بود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true