×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رانندگان قطار در انگلیس در مسیر اعتصاب

رانندگان قطار در انگلیس در مسیر اعتصاب، اتحادیه رانندگان قطار در انگلیس اعلام کردند در اعتراض به بحران هزینه‌های زندگی و شرایط کاری و دستمزد اعتصاب خواهند کرد.

 

به گزارش شهر مردم، رانندگان شرکت‌های مختلف قطار زمان اعتصاب خود را دوم تا هشتم ماه دسامبر اعلام و اضافه کردند با این اعتصاب بخش عمده‌ای از حمل و نقل ریلی مسافری مختل خواهد شد.
میک لینچ، دبیر کل اتحادیه کارکنان حمل و نقل ریلی انگلیس در مصاحبه با رسانه‌ها با بیان اینکه بخش‌هایی از درخواست کارکنان بخش حمل ونقل ریلی پذیرفته شده است گفت: من می‌خواهم به استواری آنان در دوران طولانی اعتصاب‌ها تبریک بگویم.
دولت و مالکان شرکت‌های حمل ونقل ریلی می‌گویند این صنعنت نیاز به اصلاح دارد و از نظر مالی دچار وضعیت ناپایدار شده است.
کارکنان این بخش، اما با رداین ادعا می‌گویند اگر درصدی از حقوق و مزایای مدیران ارشد را کم کنید و به سود متعارف قانع باشید کارکنان رده پایین هم به حقوق خود می‌رسند و امنیت شغلی انان نیز حفظ می‌شود.
به نقل از واحد مرکزی خبر تهدید به اعتصاب رانندگان قطار در آستانه سال نو و اوج سفر‌های بین شهری نگرانی‌های گسترده اقتصادی در این کشور ایجاد کرده است.
کارکنان بخش حمل و نقل انگلیس مانند ده‌ها بخش دیگر در این کشور از تابستان پارسال اعتصاب‌های زنجیره‌ای گسترده را در اعتراض به بحران هزینه‌های زندگی و نیز شرایط کاری و دستمزد و نبود امنیت شغلی شکل داده ند.

 

true
true
رانندگان قطار در انگلیس در مسیر اعتصاب
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true