×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دولت سیزدهم به دنبال کوچک کردن دامنه فقر است

دولت سیزدهم به دنبال کوچک کردن دامنه فقر است ، نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت طی ۲ سال گذشته در میان مردم بوده است،گفت: دولت سیزدهم به دنبال کاهش فاصله طبقاتی و کوچک کردن دامنه فقر در جامعه است.

فریدون عباسی دوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار شهر مردم با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دولت سیزدهم در دیدار اخیر با هیات دولت افزود: مشی رهبری اینگونه است که ایشان همیشه از دولت مستقر جمهوری اسلامی دفاع می کنند اما کاستی ها را نیز تذکر می دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره برای رفع مشکلات دولت های وقت اقدام می‌کنند، ادامه داد: این انتظار از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم وجود داشت که این دولت از نظر اجرایی و مباحث نظری به رهبری نزدیکتر باشد که تاکنون نیز همینگونه بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با مقایسه ارتباطات مردمی دولت دوازدهم و سیزدهم گفت: نگاه به این ارتباطات نشان از تفاوتهای بسیاری دارد و اینکه دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته در میان مردم بوده است.

وی آیت الله رئیسی را رئیس جمهوری مردمی دانست و اضافه کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با مردم داشته به نحوی که به همه استانها یک بار سفر کرده و دور دوم سفرها نیز آغاز شده است.

عباسی دوانی اظهار کرد: وزرای کابینه سیزدهم نیز دسترسی راحتی به رییس جمهور دارند و دولت سیزدهم در زمینه ارتباط با مردم بسیار خوب عمل کرده که این رویه مورد تائید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته که ۳۴ سال آن دولت ها در اختیار جناح کارگزاران و اصلاح طلبان بوده و حدود ۱۰ سال آن نیز دولت در اختیار جریان اصولگرا و افراد نزدیک به تفکرات جریان انقلابی و نظریه مقاومت قرار داشته است.نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی گفت: سایر دولت‌ها نیز در چارچوب نظام فعالیت کردند اما تفکراتشان با جریان انقلاب هم راستا نبوده و به همین دلیل تمایل برای ارتباط با غرب در این دولت ها بالا بوده که همین رویه باعث شده که اکنون استقلال اقتصادی که انتظار آن می رفت وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: در حوزه های نظامی، دفاعی و سیاسی ایران بسیار قوی عمل کرده زیرا این بخش ها مستقیم زیر نظر رهبری اداره می شود اما در حوزه اجرایی مشکلاتی وجود دارد که اکنون دولت سیزدهم به دنبال کاهش فاصله طبقاتی و کوچک کردن دامنه فقر در جامعه است.

عباسی دوانی اعلام کرد: مساله افزایش قیمت ها در پی تحریم های ظالمانه طی مدت اخیر باعث شده که علیرغم نزدیک شدن به نظریه مقاومت در پی عملکرد خوب دولت سیزدهم کماکان نارضایتی هایی در سطح جامعه وجود داشته باشد.

وی در ادامه خطاب به دولتمردان گفت: دولت باید برای کاهش مشکلات اقتصادی برای تولیدکنندگان و جوانان وارد عمل شده و اقدامات بیشتری را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های دولت به دلیل کمبود منابع مالی با کندی پیش می رود،افزود: بر همین اساس نتیجه اقدامات موثر دولت برای رفع مشکلات جامعه براساس مدت زمانی که مورد انتظار جامعه است پیش نمی رود.

وی با بیان اینکه بودجه دولت طی سالیان گذشته در بسیاری پروژه‌های نیمه تمام خرد و تقسیم بندی شده است،اظهار کرد: اطلاع رسانی خدمات دولت نیز امری است که باید به آن توجه جدی شود و این در حالی است که صدا وسیما همکاری خوبی با دولت در انعکاس خدمات دارد اما جای این بررسی نیز ضروری به نظر می رسد که مردم جامعه تا چه اندازه برنامه‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنند و بر همین اساس لازم است خدمات دولت در بسترهای دیگر اطلاع رسانی نیز مدنظر قرار گیرد.

عباسی دوانی در خاتمه از دولت درخواست کرد که برای خدمت رسانی کیفی در بخش آبرسانی شهری و روستایی، آسفالت شهری و جاده های روستایی، سلامت و بهداشت و همچنین آموزش و پرورش تلاش بیشتری به کار گیرد تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

true
true
دولت سیزدهم به دنبال کوچک کردن دامنه فقر است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true