×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در انتخابات مجلس

دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در انتخابات مجلس، جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد. به گزارش شهر مردم، جامعه ورزش از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

مرتضی فلاح، مدیرکل دفتر حقوقی وزیر ورزش: خواهش من از مردم عزیز ایران این است که در انتخابات حضور گسترده و مشارکت فعال داشته باشند تا کسی که دوست دارند، وارد مجلس کنند. هر چقدر آن آدم قوی‌تر باشد، ایران ما قوی‌تر می‌شود.

حضور ورزشکاران در انتخابات یک امر ضروری و واجب است و امیدوارم ورزشکاران ما با حضور خودشان همان‌طور که در عرصه‌های المپیک و جهانی می‌درخشند، در این عرصه هم بدرخشند و حضور پررنگ و پر از عشق را داشته باشیم و یک صفحه جدیدی را برای نسل آینده رقم بزنیم.

ذیبح‌الله، پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته: اسفند ماه، انتخابات مجلس است و امیدوارم مردم حضور پررنگی پای صندوق‌های رای داشته باشند. خیلی از کشورهای دنیا، نگاه‌شان به این انتخابات است و منتظر هستند مشارکت‌های مردم را ببیند.

امیدوارم مردم کسی را انتخاب کنند که دلسوز مردم و مملکت باشد و به فکر مردم باشند. افراد دلسوزی باید در مجلس تصمیم‌گیری کنند و امیدوارم کسانی که لیاقت دارند و می‌توانند کار درست را برای پیشرفت و آرامش مردم انجام دهند انتخاب شوند و ما این انتخاب را صورت می‌دهیم و باید بدانیم چه کسی را جدا از احساسات و نگاه قومی و قبلیه‌ای انتخاب می‌کنیم.

باید هوشمندانه تصمیم‌ بگیریم و فرد دلسوز مردم و مملکت را انتخاب کنیم و به فکر هیچ چیزی جز پیشرفت کشور، آرامش و آسایش مردم نباشد.

سپیده بابایی، کاپیتان تیم ملی کشتی آلیش ایران: از مردم و ورزشکاران می‌خواهم در انتخابات در کنار ما باشند و امیدوارم بتوانیم تصمیم‌گیرنده خوبی برای کشورمان باشیم.

سوادکوهی، ورزشکار پهلوانی و زورخانه‌ای: مساله اول در انتخابات این است که همه در آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و این نشان می‌دهد که همه مردم به سرنوشت کشورشان علاقه دارند و امروز هر برگه رای که به صندوق انداخته می‌شود در حقیقت رای به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است که با رای خود سرنوشت کشور را تعیین کنیم دشمن هم باید بداند مردم دست از انقلاب و آرمان‌های انقلاب بر نمی‌دارند.

true
true
دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور در انتخابات مجلس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true