×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان اعلام کرد شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

به گزارش شهر مردم، جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد رزمندگانش بار دیگر تعدادی از پایگاه‌ها و اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند، در حالی که ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که حملاتی را به جنوب لبنان انجام داده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع نظامیان اشغالگر در تل‌شعر را هدف موشک‌ها قرار داده و تلفات مستقیمی در آنجا وارد کرده است و همچنین نظامیان صهیونیست را در مجاورت پایگاه برکت ریشا هدف موشک‌ها قرار داده است که منجر به کشته و زخمی شدن در میان صفوف آن‌ها شده است.

این جنبش پیشتر اعلام کرده بود که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی علیه مرکز دفاع مدنی در شهرک حانین و در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونا را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد در پی شلیک بیش از سی موشک از لبنان، برق در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی قطع شد و به چند ساختمان، خسارت وارد شد.

خبرگزاری شهاب هم از حملات هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در جنوب لبنان خبر داد.

بخ نقل از صدا و سیما، وبگاه فلسطین پست نیز از اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بمباران شهرک خیام در جنوب لبنان خبر داد

true
true
حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true