×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت فلسطینی‌ها از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی

حمایت فلسطینی‌ها از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی ، رسانه‌های مختلف طی ساعات گذشته عنوان کرده‌اند که حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده فلسطینی‌ها روبرو شده است.

خبرگزاری شهرمردم – ایران برای حمله پهپادی و موشکی به اراضی اشغالی به‌عنوان یک اقدام دفاع از خود، به ماده ۵۱ منشور سازمان ملل استناد کرد.

عملیات پهپادی و موشکی ایران با یک دوره ۲۴ ساعته مصادف شد که طی آن ارتش رژیم صهیونیستی ۴۳ نفر را در نوار غزه به شهادت رسانده و ۶۲ نفر را مجروح کرد.

رویترز نوشت بسیاری از فلسطینی‌ها حملات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی را ستایش کرده و در این حمله لحظه‌ای نادر از پاسخ قهرآمیز به حمله چندین ماهه این رژیم به غزه را می‌بینند.

یک فلسطینی ۳۲ ساله ساکن غزه در این رابطه گفت: برای اولین‌بار، ما موشک‌هایی را دیدیم که در مناطق ما فرود نیامدند. این موشک‌ها به سمت فلسطین اشغالی می‌رفتند. ممکن است آمریکایی‌ها مجبور شوند بحران غزه را حل کنند تا به ریشه‌های مشکل پایان دهند.

یک فلسطینی ۵۲ ساله از شهر غزه که پدر هفت فرزند است، گفت: بیش از شش ماه است که ما سلاخی شده‌ایم و هیچ کس جرات انجام کاری را نداشت.

اسپوتنیک نوشت: انبوهی از پهپاد‌ها و موشک‌ها روز شنبه، طی یک حمله مستقیم بی‌سابقه ایران سراسر اسرائیل را درنوردید. ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی نشان دهنده حمله قابل توجه ایران به پایگاه نظامی رامون رژیم صهیونیستی در صحرای نقب است.

براساس گزارش‌ها، پایگاه هوایی نواتیم و همچنین یک پایگاه جاسوسی در بلندی‌های جولان اشغالی مورد حمله قرار گرفتند.

یک شهروند فلسطینی دیگر گفت: هرکس تصمیم به حمله به اسرائیل بگیرد، آن هم در زمانی که تمام دنیا در خدمت آن هستند، از نظر فلسطینی‌ها قهرمان است.

اسپوتنیک نوشت: رویکرد ضد امپریالیسم اصولی ایران در سراسر منطقه مورد احترام قرار گرفته، زیرا دولت‌های مورد حمایت آمریکا در سایر کشور‌ها اغلب به‌عنوان دست نشانده‌های غربی تلقی می‌شوند.

گاردین هم نوشت که رژیم صهیونیستی حملات نظامی خود را در نوار غزه پس از حملات پهپادی و موشکی ایران که با حمایت فلسطینی‌ها مواجه شد، ادامه داده است.

دیلی‌بیست هم نوشت: جمعیتی هیجان‌زده شب شنبه و در ساعات اولیه صبح یکشنبه در خیابان‌های رام‌الله تجمع کردند و به آسمان و ردپای قابل مشاهده موشک‌هایی اشاره کردند که در حال پرواز بودند.

این افراد و همچنین فلسطینی‌های ساکن قدس اشغالی شرقی فریاد الله اکبر سر می‌دادند و به هر مسیر آتشین جدیدی که در آسمان می‌تابید اشاره می‌کردند.

چندین فلسطینی ساکن رام‌الله به دیلی‌بیست گفتند که از اقدام تلافی‌جویانه ایران استقبال می‌کنند.

یک فلسطینی اهل مرکز شهر رام‌الله گفت: فکر می‌کنم عالی است؛ اسرائیل باید سرزمین ما را ترک کند.

یک فلسطینی دیگر گفت: به اسرائیل باید درس عبرت داده شود، زیرا همیشه فکر می‌کند می‌تواند بدون هیچ تلافی به مسلمانان و فلسطینی‌ها حمله کند.

true
true
حمایت فلسطینی‌ها از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true