×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حضور چشمگیر هفت بازیکن از فارس در تیم های ملی فوتبال بانوان

به گزارش شهرمردم ، نایب رییس هیات فوتبال فارس اعلام کرد:‌ هفت بازیکن از فارس در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان به طور ثابت در مسابقات آسیایی حضور داشتند که این آمار کم سابقه است.
خاتون طهمورثی بیان کرد: دینا قربانی و زهرا نصیری در تیم ملی ‌رده سنی زیر ١٤ سال به مربیگری پروانه خسروی از فارس شرکت داشتند و در تیم ملی رده سنی زیر ١٧ سال هم مهدیس رستمی، فاطمه نوری و اسماء قائدی بازی کردند.
وی اضافه کرد: همچنین در رده جوانان نیز راحیل جعفری و در رده سنی بزرگسالان هم ملیکا محمدی از فارس در تیم ملی کشورمان بازی کردند.

*سه تیم از فارس در لیگ برتر فوتبال و فوتسال
نایب رییس هیات فوتبال فارس بیان کرد:‌ در بخش بانوان،‌ این استان ٢ تیم لیگ برتر فوتسال کشور به نام پویندگان صنعت فجر و پارس آرا شیراز دارد، تیم های پرتو زندگی کوهچنار و کارو تک شیراز هم در لیگ دسته یک فوتسال هستند و تیم هفت ستاره شیراز هم در دسته دوم فوتسال کشور بازی می کنند.
طهمورثی اضافه کرد:‌ همچنین تیم فرا ایساتیس کران در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور نماینده استان فارس است و تیم پرسپولیس شیراز هم در لیگ دسته یک کشور بازی می کند.
وی اضافه کرد: سلطنت نوروزی داور بین المللی فوتبال و زری فتحی داور بین المللی فوتسال هم امسال در مسابقات آسیایی قضاوت کردند و ۱۰ داور هم ازفارس در لیگ برتر فوتبال و فوتسال قضاوت می کنند

true
true
حضور چشمگیر هفت بازیکن از فارس در تیم های ملی فوتبال بانوان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true