×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر تثبیت موقعیت مقاومت در منطقه اثر دارد

عباس امیری – شهر مردم
فرماندار شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند امسال گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات در تثبیت موقعیت و عظمت مقاومت در منطقه موثر خواهد بود.
لطف ا… شیبانی، در آیین یادواره شهدای ادارات شهرستان شیراز که روز گذشته در مرکز تحقیقات کشاورزی استان فارس برگزار شد، بیان کرد: امروز مسئله مهم کشور که باید به آن به صورت ویژه بپردازیم، انتخابات پیش رو است.
وی، افزود: هم اکنون در فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم و در حال حاضر در خصوص داوطلبین؛ بحث بررسی صلاحیت ها است و در بحث انتخابات خبرگان نیز از روز یکشنبه ۱۴آبان ماه ثبت نام شروع شده که ان شاء ا… این انتخابات در یازدهم اسفندماه با شکوه و عزت تمام برگزار می شود.
شیبانی به تاکید رهبر انقلاب در بحث شرکت و حضور حداکثری در ۴ مبنا و مقیاس اشاره کرد و گفت: ما در انتخابات مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را خواهیم داشت که مطمئنا حضور حداکثری و بحث سلامت انتخابات خیلی مهم است. به خصوص در انتخابات فعلی که اگر دقت کرده باشید، اولین بار در طول عمر بابرکت انقلاب، رهبری معظم از یکسال پیش بحث حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را شروع کردند و بر اهمیت آن تاکید داشتند. از این روز وظیفه همه ماست که در حد توان و بضاعتمان مشارکت، تبلیغ، همراهی و همکاری کنیم که انتخابات با شکوه و بابرکتی داشته باشیم
فرماندار شیراز، تاکید کرد: امروز با توجه به وضعیتی که در فلسطین اشغالی و غزه پیش آمده، حضور حداکثری در انتخابات در تثبیت موقعیت و عظمت مقاومت در منطقه موثر خواهد بود.

در این آیین همچنین سردار رحیم نوعی اقدم، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مقاومت در سوریه با ذکر خاطراتی از مبارزاتش در کنار شهید مهدی باکری و شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی از مدیران خواست در نوع مدیریت به شهید باکری و در تبعیت و فرمانبرداری از شهید سلیمانی الگو بگیرند.

همچنین در این آیین گروه تواشیح و همخوانی طه به اجرای برنامه پرداختند و در پایان نیز از مدیران و کارکنان تلاشگرادارت شهرستان شیراز در عرصه ایثار و شهادت تقدیر شد.

true
true
حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر تثبیت موقعیت مقاومت در منطقه اثر دارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true