×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حزب‌الله ما را به چالش می‌کشد/ هدف تحقیر اسرائیل است

حزب‌الله ما را به چالش می‌کشد/ هدف تحقیر اسرائیل است ، یکی از ژنرال‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به تداوم عملیات های حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی، هدف از آن را تحقیر این رژیم دانست و گفت: حزب الله به طور عمد و هدفمند ما را به چالش می‌کشد.

به گزارش روز چهارشنبه شهرمردم  به نقل از العهد، «گرشون هکوهین» ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به اوضاع جبهه شمالی این رژیم با مقاومت اسلامی لبنان پرداخت و افزود: هدف حزب الله تحقیر اسرائیل است.

وی به شدت به مقامات رژیم صهیونیستی تاخت و بیان کرد: اینکه مقامات سیاسی هدف و دستاوردی در جبهه شمالی ندارند، بسیار ناراحت کننده است. فرمانده منطقه شمالی به نقش خود مبنی بر اینکه شرایط به سمت جنگ تمام عیار نرود، واقف است، اما ساکنان شمال هفت ماه است که رنگ منازل خود را ندیده‌اند.

همزمان وبگاه صهیونیستی «ندای یهود» نیز گزارش داد: ساکنان مناطق شمالی به شدت از وضعیت کنونی و تداوم حملات حزب الله خشمگین هستند.

این رسانه به نقل از «آفیخای اشترون» شهردار منطقه صهیونیست نشین «کریات شمونه» افزود: از کابینه می‌خواهم آنچه به نفع یهود است، انجام دهند نه آنچه غیریهودیان می‌خواهند. هر آنکه گمان می‌کند که ساکنان کریات شمونه به این شهر بازمی‌گردند تا زیر آتش قرار بگیرند، تصور اشتباهی دارند.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ساکنان مناطق شمالی فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که هرگز به این مناطق برنمی گردند، مگر اینکه امنیت در شمال برقرار شود.

حزب‌الله ما را به چالش می‌کشد/ هدف تحقیر اسرائیل است

به گزارش شهرمردم، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز بتازگی اعلام کرد که حزب الله لبنان از ماه مارس تا آوریل ۲۰۲۴ (اسفند۱۴۰۲- فروردین۱۴۰۳)، حدود یک هزار و ۵۰۰ موشک و از ماه ژانویه تا فوریه ۲۰۲۴(دی – بهمن۱۴۰۲) حدود ۸۷۰ موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

یک تحلیلگر نظامی صهیونیست نیز امروز به حملات دقیق حزب الله و مقاومت فلسطین به مراکز و نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی اذعان کرد و گفت که حزب الله بار دیگر با ورود به لایه دفاعی نیروی هوایی این رژیم، آن را در ارتفاع نزدیک به زمین به چالش کشید و اقدام به ارسال پهپاد و شلیک موشک ضد تانک کرد و اهداف نظامی را در عمق سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

«امیر بوخبوط» افزود: حزب الله در برهه اخیر به رصد و پهپاد شناسایی برای جمع آوری اطلاعات و حمله روی آورده است.

وی با بیان اینکه نیروهای احتیاط که در مرزهای شمالی حضور دارند از رصد شبانه روزی خود خبر می‌دهند و در معرض خطر حزب الله قرار دارند، اضافه کرد: حزب الله حملات بی برنامه انجام نمی‌دهد، بلکه همه حملات آن به زیرساخت‌های اطلاعاتی است. آنها محل حضور نیروهای ما را می‌دانند و اقدام به حمله می‌کنند. از زمان حادثه سخت در «عرب العرامشه» که نظامیان ما کشته شدند، گویا ما در حال بازی «رولت روسی» هستیم.

براساس بازی نام آشنای «رولت روسی»، یک گلوله در اسلحه رولور قرار می گیرد و با چرخاندن مخزن گلوله ها، مکان گلوله نامشخص می شود و طرف مقابل برای زنده ماندن یا مردن پس از شلیک ماشه، فقط باید به شانس اتکا کند.

true
true
حزب‌الله ما را به چالش می‌کشد/ هدف تحقیر اسرائیل است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true