×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیری ویژه از ناصر تقوایی / اعلام آمادگی برای حفظ آثار خالق «ناخدا خورشید»

تقدیری ویژه از ناصر تقوایی / اعلام آمادگی برای حفظ آثار خالق «ناخدا خورشید»، انجمن تهیه کنندگان مستقل سینما برای همکاری در جمع آوری و حفظ آثار ناصر تقوایی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شهر مردم ، در گردهمایی که سید غلامرضا موسوی رییس انجمن ، مژگان حکمت نایب رئیس انجمن، رضا درمیشیان و سلیمان علی‌محمد از اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل و مرضیه وفامهر (نویسنده ، کارگردان ، بازیگر و تهیه کننده) حضور داشتند، طی آن لوح تقدیر یک عمر فعالیت سینمایی این انجمن به ناصر تقوایی عضو پیشکسوت انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران اهدا شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر انجمن تهیه کنندگان خطاب به ناصر تقوایی آمده است که‌ «تنها یاد بزرگانی چون شماست که آرامش دهنده ماست.

آقای تقوایی عزیز: ما سینما را از شما یاد گرفتیم، با موج نویی که شما و نسل شما وهمفکرانتان در دل و روح یک سرزمین به راه انداختید، ما از یاد نخواهیم برد آموزه‌ها و میراثی که برای سینمای ایران به جای گذاشتید و اجازه نخواهیم داد شما، نسل شما و تاریخ سینمای مان حذف و تحریف شود.

از این رو به پاس ادب و احترام گرامی می داریم تلاش مستمر و حضور موثرتان در سینما با خلق آفرینی شاهکارهایی که هر کدامشان به تنهایی هویت سینمای ایران هستند.

انجمن تهیه کنندگان مستقل ایران با افتخار لوح تقدیر یک عمر فعالیت سینمایی را به حضرتعالی تقدیم می دارد. شما چشم و چراغ سینمای ما بوده و هستید.

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران»

در این مراسم همچنین به خاطر تلاش های مرضیه وفا مهر در حفظ آثار مکتوب و تصویری و بخصوص انتشار کتاب‌های استاد ناصر تقوایی از او تقدیر و تشکر شد.

نمایندگان انجمن ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای استاد ناصر تقوایی، آمادگی انجمن تهیه کنندگان مستقل را برای همکاری در جمع آوری و حفظ آثار ایشان به مرضیه وفامهر اعلام کرد.

true
true
تقدیری ویژه از ناصر تقوایی / اعلام آمادگی برای حفظ آثار خالق «ناخدا خورشید»
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true