×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان مدارس غیردولتی و هیات امنایی برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان مدارس غیردولتی و هیات امنایی برگزار می‌شود ، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان مدارس غیر دولتی و هیات امنایی سراسر کشور روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرمردم از روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده افزود: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن ، فرصت مناسبی است برای تبلیغ و ترویج ابعاد مختلف ظرفیت های قرآنی موجود در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی سراسر کشور تا همه دانش آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه های قرآنی در کشور، اقدامات موثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه های این منشور نورانی انجام دهند.

وی، شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش اموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از نخبگان قرآنی دانش آموز مدارس غیر دولتی و هیات امنایی سراسر کشور را از اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ بیان کرد و یادآور شد: رویداد بزرگ قرآنی آیه های زندگی همراه با سنت حسنه افطاری دانش آموزی برگزار می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش معرفی و شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های قرآنی موجود در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی را از دیگر اهداف این طرح خواند و اظهار داشت: ارتقای دانش قرآنی و زمینه سازی برای تبلیغ و ترویج و انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم از دیگر موضوعات مورد نظر در اجرای این گردهمایی بزرگ قرآنی است.

محمودزاده ایجاد فضای قرآنی در سطح مدارس و جامعه با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام را بسیار با اهمیت و ضروری خواند و گفت: گفتمان سازی و تبدیل مفاهیم قرآنی مورد نیاز امروز جامعه ، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و این گردهمایی بزرگ قرآنی در همین راستا برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه سنت حسنه افطاری برای دانش آموزان روزه اولی و سایر دانش آموزان مکلف در این روز برپا می شود، تصریح کرد: امیدواریم دانش آموزان با حضور پرشور در این گردهمایی بزرگ قرانی در سراسر کشور بار دیگر اتحاد و انسجام خود را نشان داده و پیام بزرگ شان که حفظ و نشر شعائر دینی و معنوی در سطح جامعه است را به اطلاع همگان برسانند.

براساس این گزارش، این گردهمایی بزرگ قرآنی در تاریخ نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ ، یک و نیم ساعت قبل از افطار به صورت همزمان در تمامی مدارس غیر دولتی و هیات امنایی سراسر کشور برگزار می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری همزمان مدارس غیردولتی و هیات امنایی برگزار می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true