×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بدون پول نمی‌توان به بچه‌ها انگیزه داد

بدون پول نمی‌توان به بچه‌ها انگیزه داد، به گزارش شهر مردم، سرمربی نماینده شیراز در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور، علت اصلی افت نتایج این تیم را مشکلات عدیده مالی عنوان می‌کند.

تیم فوتبال بانوان پرسپولیس شیراز که رقابت‌های خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را خوب آغاز کرده بود، در چند هفته اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و امیدهایش برای صعود کمرنگ شده است.

این تیم که هفته گذشته در بوشهر تن به شکست داده بود، این هفته در خانه برابر نماینده رشت با سه گل مغلوب شد.

سرمربی این تیم در گفت‌وگو با شهر مردم،  مشکلات مالی را علت اصلی این نزول عنوان کرد و گفت: متاسفانه با پرداخت نشدن حق و حقوق‌هایمان، انگیزه‌ کادر فنی و بازیکنان از بین رفته است.

ندا روستا افزود: چند هفته‌ای است دچار مشکلات عدیده مالی هستیم. پس از شکست هفته قبل در بوشهر، من دیگر سر تمرینات حاضر نشدم و چندتن از بازیکنان نیز همین رویه را در پیش گرفتند. می‌دانید که وقتی مشکل مالی باشد، هیچ‌کس انگیزه‌ای برای کار کردن ندارد و به طور کلی در مدت اخیر، تمرینات این تیم به صورت نصفه‌ و نیمه انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که اعتراض بازیکنان و عوامل تیم، به مدیریت خود باشگاه بوده است یا سایر مسئولان شهر و استان، گفت: قرار بود حقوق ما توسط باشگاه پرداخت شود اما مدیریت تیم اعلام کرد که چون کمک مالی و اسپانسری نداریم، نمی‌توانیم این حقوق‌ها را پرداخت کنیم. به همین علت ترجیح دادم اعتصاب کنم. بعضی بچه‌هایی که از شهرستان‌ها و استان‌های دیگر آمده‌اند و در خوابگاه زندگی می‌کنند هم مشکلاتشان زیاد است و اعتصاب کردند.

روستا افزود: البته مدیریت باشگاه هم روی قول‌هایی که برخی مسئولان به او داده بودند حساب کرده بود اما چون به این قول‌ها عمل نشد، او هم نتوانست حق و حقوق کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کند.

به گزارش شهر مردم، مشکلات مالی مطرح شده توسط سرمربی پرسپولیس در حالی بیان می‌شود که این تیم در کل فصل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، باید تنها ۸ بازی انجام دهد که در این میان نیز فقط ۴ بازی خارج از خانه برگزار می‌شود و بازی‌های خانگی هم هزینه چندانی در بر نخواهد داشت.

true
true
بدون پول نمی‌توان به بچه‌ها انگیزه داد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true