×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بایدن در نظرسنجی‌ها از ترامپ عقب افتاد

بایدن در نظرسنجی‌ها از ترامپ عقب افتاد، برای نخستین بار جو بایدن در نظرسنجی‌ها از رقیب خود دونالد ترامپ عقب افتاد.

 

 

 

به گزارش شهر مردم، موسسه آمریکایی مرنینگ کانسالت  نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که براساس آن در حال حاضر دونالد ترامپ شانس بیشتری از بایدن برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دارد.

طبق نتیجه این نظرسنجی، در صورت رقابت فرضی بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴، رئیس‌جمهور سابق سه درصد از رئیس‌جمهور کنونی پیش می‌افتد.

این برای اولین بار است که ترامپ در نظرسنجی مرنینگ کانسالت از بایدن پیشی گرفته است. از شرکت کنندگان در نظرسنجی ;i روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد سوال شده است که در صورتی که فرض بگیریم در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ رقابت بین بایدن و ترامپ باشد، شما به چه کسی رای خواهید داد؟

 

۴۴ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از ترامپ حمایت خواهند کرد و نظر ۴۱ درصد هم روی بایدن بوده است.

نظرسنجی مرنینگ کانسالت، به سراغ رقابت فرضی بین بایدن و ران دسانتیس فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا هم رفته و نظر مخاطبان خودش را درباره این دو جویا شد. نظر ۴۲ درصد این بود که آن‌ها در این رقابت، از بایدن حمایت می‌کنند و ۴۰ درصد گفتند به دسانتیس رای خواهند داد.

این موسسه از مخاطبان جمهوری‌خواه سوال کرده که انتخاب دوم آن‌ها بعد از ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ چه کسی است که ۴۲ درصد نظرشان به دسانتیس بود و مایک پنس (معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دولت ترامپ) با ۱۳ درصد در رده بعدی قرار گرفت.

ازجمله دیگر محور‌های نظرسنجی جدید در آمریکا، سوال درباره نظر مساعد یا نامساعد شرکت کنندگان در نظرسنجی درباره ترامپ و دسانتیس است.

طبق نتیجه نظرسنجی مرنینگ کانسالت، ۷۶ درصد اعلام کردند که به دونالد ترامپ نظر مساعدی دارند و ۲۳ درصد گفتند نظر مساعدی به او ندارند. اعتقاد ۶۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که به ران دسانتیس فرماندار فلوریدا نظر مثبت دارند، اما ۲۱ درصد اعلام کردند که به او نظر منفی دارند.

‏به گزارش صداوسیما به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نظرسنجی موسسه معتبر مرنینگ کانسالت طی روز‌های ۲۳ تا ۲۵ ژوئن (دوم تا چهارم تیر ماه) از ۳۶۵۰ رای دهنده حزب جمهوری‌خواه در آمریکا اخذ شده است.

true
true
بایدن در نظرسنجی‌ها از ترامپ عقب افتاد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true