×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد وزیر نتانیاهو از عملکرد اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی

انتقاد وزیر نتانیاهو از عملکرد اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از عملکرد برخی اعضای شورای جنگ این رژیم انتقاد کرد و آنها را به خاطر توقف حمله زمینی به منطقه رفح در جنوب نوار غزه مقصر دانست.

به گزارش روز دوشنبه شهرمردم  از شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی ارتش از مناطقی از نوار غزه و کاهش فشار بر مقاومت فلسطین انتقاد کرد.

وی، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» دو عضو شورای جنگ را مقصر وضعیت کنونی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانست و افزود: اگر گانتس و آیزنکوت نبودند، ما از مدت ها پیش وارد رفح شده بودیم.

به گزارش شهرمردم ، اختلافات بین اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی درباره اولویت داشتن آزادی اسرای صهیونیست یا تداوم جنگ تشدید شده و در حالی که تیم «بنیامین نتانیاهو» بر تداوم جنگ تاکید دارد تیم گانتس خواهان مذاکره برای آزادی اسراست.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

true
true
انتقاد وزیر نتانیاهو از عملکرد اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true