×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اقتصاد ایران رشد ۶ درصدی را پشت سر  گذاشته است

اقتصاد ایران رشد ۶ درصدی را پشت سر  گذاشته است،-دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه اقتصاد ایران رشد ۶ درصدی را پشت سر  گذاشته است، گفت: در بلند مدت آثار این رشد در اقتصاد کشور کاملا مشخص خواهد شد اگر چه ممکن است در کوتاه مدت این نتایج چندان محسوس نباشد.

به گزارش شهرمردم ، محمد ناظمی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد عملیات «وعده صادق» گفت:رژیم صهیونیستی تصور نمی کرد که ایران از لحاظ اقتدار نظامی بتواند اهداف مورد نظر خود را در سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار دهد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تصریح کرد:رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق » پی برد که ایران به آنچه که می‌گوید به موقع هم عمل می‌کند و در این عملیات هم نقطه ای را هدف گیری کرد که از آن نقطه کنسولگری ایران در دمشق مورد هدف قرار گرفته بود.

وزیر سابق تعاون دولت نهم با بیان اینکه عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت گفت: این عملیات بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشت و اقتدار ایران را در منطقه و جهان کاملا برجسته کرد.

ناظمی اردکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شرایطی که دشمن به دنبال جنگ روانی در کشور است ،اما برخی نمایندگان از ارز ۱۰۰ هزار تومانی صحبت می کنند گفت: موضوع ارز همواره پاشنه آشیل اقتصاد ملی ایران بوده است و دشمن در تلاش است از همین نقطه حمله ور می شود و این مساله بیشتر جنبه روانی دارد چون اقتصاد ایران رشد ۶ درصدی را پشت سر گذاشته و در بلند مدت آثار این موضوع مشخص می شود اگر چه ممکن است در کوتاه مدت این نتیجه چندان محسوس نباشد.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی در حوزه زیر ساخت ها خود را نشان خواهد داد چون اقتصاد ایران رو به رشد است و از لحاظ تولید هم کاهشی نداشتیم که بخواهد افزایش قیمت صورت گیرد .رشد نسبی محقق شده و افزایش نرخ ارز بیشتر جنبه روانی دارد و اظهار نظرهای نسنجیده در این حوزه می تواند به روان جامعه آسیب وارد کند.

وزیر سابق تعاون دولت نهم تصریح کرد: در حوزه اقتصاد باید به همه ابعاد توجه شود و از اظهار نظرهای که تاثیر منفی در جامعه دارد پرهیز کنیم.

true
true
اقتصاد ایران رشد ۶ درصدی را پشت سر  گذاشته است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true