×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی

شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی با محصول ” توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین” در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی خوش درخشید.

به گزارش شهر مردم به نقل از بانک پارسیان، در ” هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی” که در تاریخ ۲۱ اسفندماه۱۴۰۲ در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصول ” توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین ” شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی از شرکت‌های گروه مالی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال ۱۴۰۲ معرفی شد و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی هرساله با شناسایی، ارزشیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات و خدمات نوین، زمینه توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم می‌نماید.

اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌‌وکار را فراهم کرده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند.

true
true
افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true