×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعزام روزانه ۲۰ کاروان زمینی فارس به عتبات عالیات

اعزام روزانه ۲۰ کاروان زمینی فارس به عتبات عالیات،به گزارش شهر مردم، مدیرکل حج و زیارت فارس با تشریح نحوه ثبت‌نام و انتقال اسناد حج تمتع، گفت: همه ودیعه‌گذاران تا سال ۸۶، باید ثبت‌نام خود را برای اعزام به حج در ۱۴۰۳ نهایی کنند.

علیرضا زینلی افزود: متقاضیان تشرف به حج تمتع در فارس می‌توانند به ۲ شیوه مراجعه به سایت رزرو حج به آدرس https://reserve.haj.ir/ یابا حضور در دفاتر و شرکت‌های زیارتی در استان ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: مردم می‌توانند آدرس همه دفاتر و شرکت‌های زیارتی فارس را در سایت https://fars.haj.ir/ مشاهده کنند. مدیرکل حج و زیارت فارس درباره نقل و انتقال اسناد حج نیز توضیح داد: متقاضیان علاوه بر مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی سطح استان می‌توانند از طریق سایت https://tasharof.haj.ir/ نیز اقدام کنند.

زینلی هشدار داد: متقاضیان انتقال اسنادحج به دیگری مواظب باشند، خریدار و فروشنده همزمان به دفاتر زیارتی مراجعه کنند تا مشکلی در این روند پیش نیاید. وی تاکید کرد: بلافاصله پس از تکمیل ظرفیت اعزام به حج تمتع و تکمیل کاروان‌ها در سال ۱۴۰۳، سامانه‌های ثبت نام بسته خواهد شد؛ بنابراین ودیعه‌گذاران هر چه زودتر برای تکمیل نام‌نویسی اقدام کنند.

زینلی گفت: ظرفیت کاروانها برای اعزام از فارس هنوز مشخص نیست و بسته به شمار ثبت‌نام کنندگان دارد. مدیرکل حج و زیارت فارس گفت: روزانه ۲۰ کاوران از فارس به صورت زمینی به عتبات عالیات مشرف می‌شود.

زینلی اضافه کرد: علاوه بر این روزهای متقاضیان می‌توانند روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه نیز از مسیر هوایی شیراز – نجف به عتبات مشرف شوند. پروازهای مستقیم شیراز– نجف از هفتم آذر ماه با اضافه شدن شرکت هواپیمایی آسمان به این خط هوایی افزایش یافت.

تا پایان روز گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر برای اعزام به حج آینده اعلام آمادگی کرده اند. به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، حج سال آینده ابتدا از روش ثبت نام و بعد کاروان بندی استفاده شده است که اگر از این روش در استان ها استقبال بیشتر باشد می توان جابجایی ظرفیت در استان ها را بهتر مدیریت کرد.

true
true
اعزام روزانه ۲۰ کاروان زمینی فارس به عتبات عالیات
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true