×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال مردم فارس از ورزشکاران فارسی تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران قهرمان جهان

عباس امیری – شهر مردم
مردم قدرشناس استان فارس، روز گذشته با حضور در فرودگاه شهید دستغیب شیراز از ورزشکاران فارسی تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران که در هفتاد و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان به مقام قهرمانی دست یافتند، استقبال کردند.
در پایان این مسابقات، که در سانتاسوسانای اسپانیا برگزار شد، تیم ملی ایران توانست به سلطه خود در دنیای پرورش اندام ادامه داده و بار دیگر به عنوان قهرمانی جهان در رده سنی بزرگسالان دست پیدا کند.
تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران در این دوره از مسابقات به ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۹ برنز دست پیدا کرد و با اقتدار روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
در مراسم استقبال از این ورزشکاران در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و مردم ورزش دوست این استان، از ابراهیم ارزشمند دارنده مدال طلا در رشته بیلدینگ بزرگسالان، رضا لهراسبی دارنده مدال طلا در رشته فیزیک کلاسیک، مهدی ارزشمند دارنده مدال نقره در رشته بیلدینگ و مجتبی ارزشمند حائز مقام پنجم این رقابت ها و تعدادی دیگر از مربیان و ورزشکاران استقبال کردند.
در پایان این رقابت‌ها، که در مجموع ۱۰۲ کشور جهان در آن حاضر شده بودند، تیم ملی کره جنوبی بعد از ایران به عنوان نایب قهرمانی جهان در بخش مردان ایران رسید و چین نیز در رده سوم قرار گرفت.

true
true
استقبال مردم فارس از ورزشکاران فارسی تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران قهرمان جهان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true