×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اداره کل فرودگاه‌های استان قهرمان مسابقات گل کوچک دستگاه های اجرایی فارس شد

اداره کل فرودگاه‌های استان قهرمان مسابقات گل کوچک دستگاه های اجرایی فارس شد، به گزارش رضا کوهی شوریجه خبرنگار شهر مردم، مسابقات فوتبال گل کوچک دستگاه های اجرایی فارس، با قهرمانی تیم اداره کل فرودگاه ها، به پایان رسید.

این رقابت ها، به همت گروه توسعه ورزش همگانی، در سالن والفجر شیراز، با شرکت ۱۱ تیم از دستگاه های اجرایی استان، برگزار شد.

در دیدار نهایی، دو تیم اداره کل فرودگاه ها و اداره کل صنعت و معدن، به نتیجه یک بر یک مساوی رسیدند که در ضربات پنالتی، تیم فرودگاه ها، با سرمربی گری کورش حیدری، موفق به شکست تیم صنعت و معدن گردید و به مقام قهرمانی مسابقات، دست یافت.

دیدار رده بندی نیز بین تیم های کمیته امداد امام خمینی(ره) و راه و شهرسازی برگزار شد که در پایان، تیم کمیته امداد، با نتیجه هفت بر دو، موفق به پیروزی در این مسابقه شد و به مقام سوم مسابقات رسید.

در این مسابقات، ۱۲۶ گل در مجموع ۱۸ مسابقه، به ثمر رسید که علیرضا مکارمانی، با ۱۲ گل از کمیته امداد، آقای گلی این رقابت ها شد.

مسابقات گل کوچک یا مینی فوتبال در جهان با عناوین و روش های متنوعی برگزار می شود که رویدادهایی به نام بازیکنان مطرح دنیا در کشورهای مختلف جزیی از آنهاست.

true
true
اداره کل فرودگاه‌های استان قهرمان مسابقات گل کوچک دستگاه های اجرایی فارس شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true