×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اختتامیه جشنواره باران و شهود قدسی در شیراز برگزار می شود

عبدالغفور مصطفایی-‌ شهر مردم
رییس جهاد دانشگاهی استان فارس، گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) که در ۴ آبان ماه سال گذشته، روی داده است‌، آیین اختتامیه جشنواره باران و شهود قدسی، سه شنبه این هفته، در شیراز برگزار می شود.
امیر‌ حسین استقلال روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رونمایی از ۷ کتاب، ۳ کتاب در مورد رویداد و حادثه اخیر شاهچراغ(ع) و ۳ کتاب داستانی ویژه کودک و نوجوان همچنین نمایشنامه، عکس‌های روایت‌ گونه به چند زبان از لحظه ورود و تیراندازی‌ در صحن حرم مطهر، سرودهای‌ شاعران مربوط‌‌ به این‌ حادثه، از جمله برنامه های اختتامیه است که در ساعت ۸٫۳۰ صبح روز سه شنبه در دارالعباده حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می شود.
وی، در مورد آخرین یافته های علمی جهاد دانشگاهی‌ شیراز، گفت: درمان پیسی از طریق سلول‌های بنیادی با هزینه درمانی اندک و نیز درمان نارسایی جسمی از جمله پژوهش‌های جهاد دانشگاهی استان فارس است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس، نیز در این نشست گفت: بیش‌ از ۲ هزار و ۲۷۸ اثر‌، به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که ۶۰۰ اثر‌ مربوط به بخش‌ قرآنی، ۸۹۰ اثر در شعر و شهود قدسی و ۷۸۸ اثر در بخش اصلی و ویژه واقعه حضرت‌ شاهچراغ(ع) می باشد همچنین رونمایی از سروده‌های شاعران دانشجو در قالب کتاب، از جمله برنامه‌های اجرایی این جشنواره‌ها است.
محمد رضا غلامپور، خاطر‌ نشان‌ کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حمله تروریستی، تا کنون از ۱۰ برنامه برگزار شده در مورد شهدای حرم، ۹ برنامه از سوی جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

true
true
اختتامیه جشنواره باران و شهود قدسی در شیراز برگزار می شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true