×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آثار هنرمند شیرازی در میان برگزیدگان جهانی کنفرانس هنر بارسلون

آثار هنرمند شیرازی در میان برگزیدگان جهانی کنفرانس هنر بارسلون، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، کنفرانس جهانی هنرهای زیبا، چاپ و پایداری۲۰۲۴ در شهر بارسلون اسپانیا با معرفی برگزیدگان بخش جهانی پوستر پایان یافت.

به گزارش شهر مردم این کنفرانس با هدف کشف استعدادهای هنری و حل بحرانهای جهانی بوسیله هنر ، فراخوان خود را در دو بخش مقالات و پوستر با موضوع «مهاجرت وهمبستگی» و با حمایت دانشگاههای آمریکا، لهستان، آلمان، دانمارک، مکزیک، پرتغال، امارات متحده عربی و ترکیه منتشر کرد.

بر طبق این گزارش این همایش در حالی با معرفی برگزیدگان بخش پوستر و نمایش آثار به صورت فیزیکی در موسسه طراحی اروپا در شهر بارسلون یافت که در میان برگزیدگان این رویداد جهانی نام جمشید آراسته طراح گرافیک و هنرمند شیرازی به چشم می خورد.

گفتنی است پیشتر نیز آثار این هنرمند در جشنواره های زیست محیطی سوییس، پوستر فردای فرانسه، هویت مقدونیه، تامگای روسیه، خارکوف اوکراین، تنش کره جنوبی، و هنر ترکیه در جمع آثار برگزیده قرار گرفته است. جمشید آراسته دانش آموخته دکتری علوم اجتماعی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل و عضو هیات علمی و مدیر گروه ارشد ارتباط تصویری موسسه آموزش عالی ارم شیراز است و سابقه حضور در معاونت زیباسازی و سیما منطر شهرداری شیراز را نیز در کارنامه خود دارد و از وی مقالات متعدد علمی پژوهشی و ISI در زمینه حقوق جنگ، حقوق سبز، طراحی سبز، تایپوگرافی و روزنامه نگاری منتشر شده است

true
true
آثار هنرمند شیرازی در میان برگزیدگان جهانی کنفرانس هنر بارسلون
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true