×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر کشور ادعای حمله به زیرساخت‌های موشکی را تکذیب کرد/ حضور تیم بازرسی در عراق برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌ها 

وزیر کشور ادعای حمله به زیرساخت‌های موشکی را تکذیب کرد/ حضور تیم بازرسی در عراق برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌ها ، وزیر کشور ادعای مورد هدف قرار گرفتن زیر ساخت‌های موشکی در خرم آباد را تکذیب کرد.

به گزارش شهر مردم، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران درباره شنیده شدن صدای مهیب در خرم آباد گفت: بنا بر اعلام مراجع رسمی، به دلیل عمق زیاد زلزله، دستگاه‌های لرزه‌نگار به درستی نتوانستند آن را تشخیص بدهند و صدای ادعایی شنیده شده، خبرسازی بود.

وی افزود: آنچه که مطرح است همان تکانه و لرزش بوده است. مطلبی که همان شب منتشر شد، اطلاعات نادرستی بود و منبع رسمی نداشت.

وزیر کشور همچنین درباره اتباع غیرقانونی اظهار داشت: وضعیت مهاجرین و اتباع خارجی به موضوع مهمی تبدیل شده است که در دستور همه دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور قرار دارد.
وزیر کشور حمله ادعایی به زیرساخت‌های موشکی را تکذیب کرد
وی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای ساماندهی اتباع خارجی و مهاجران اضافه کرد: بر اساس برنامه طراحی شده نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام خواهد شد و در دستور کار است.

وحیدی گفت: اتباع غیر قانونی باید به کشور خود بازگردانده شوند و کسانی که مجوز حضور دارند، ساماندهی شوند.

وی درباره آمار مهاجران افغانستانی گفت: آنچه می‌توانیم تأیید کنیم پنج میلیون نفر است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است؛ برخی مطالب منتشر شده، براساس آمار‌های غیردقیق و تبلیغاتی است و ما در حال ساماندهی این موضوع هستیم.

به نقل از  صدا و سیما وزیر کشور سپس درباره اتمام حجت به دولت عراق برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی تا ۲۸ شهریور اظهار داشت: تیم بازرسی برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌ها به عراق رفته است و نتایج را اعلام خواهد کرد.

true
true
وزیر کشور ادعای حمله به زیرساخت‌های موشکی را تکذیب کرد/ حضور تیم بازرسی در عراق برای پاک‌سازی مرز‌ها از گروهک‌ها 
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true