×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرگ مشکوک افسر با سابقه موساد در ایتالیا

 

به گزارش شهر مردم به نقل از  تجارت ۱۰۰، رسانه‌های ایتالیایی و صهیونیستی اعلام کردند روز گذشته یک قایق تفریحی در دریاچه «ماگیور» ایتالیا به دلایلی نامعلوم واژگون شده است. اما نکته حائز اهمیت این است یکی از افسر‌های با سابقه موساد به همراه دو تن از نیرو‌های اطلاعاتی ایتالیا در این حادثه کشته شدند.

براساس گزارش رسانه صهیونیستی آی ۲۴، ۱۰ تن دیگر از اعضای این قایق تفریحی که مشخص نیست به چه دلیل غرق شده جاسوس‌های رژیم صهیونیستی بودند که نجات پیدا کردند و به سرعت با یک هواپیمای نظامی صهیونیست به اراضی اشغالی منتقل شدند.

برخی رسانه‌های محلی ادعا کردند این افسران اطلاعاتی برای جشن گرفتن و تولد در این قایق بودند، اما روزنامه تایمز اسرائیل فاش کرده تولد تنها پوششی برای جلسه‌ای بوده که آن‌ها را دور هم جمع کرده بود.

وزارت خارجه رژیم صهیونستی پس از این ماجرا اعلام کرد افسر کشته شده بازنشسته موساد بوده است، اما سرویس امنیتی ایتالیا اعتراف کرده است که آن دو مامور ایتالیایی همراه این جاسوس موساد که یک مرد ۶۲ ساله و یک زن ۵۳ ساله بودند درحال انجام وظیفه کشته شدند.

روزنامه ایتالیایی «La Stampa» گزارش داد که «این فرصتی برای تبادل اطلاعات بین عوامل دو کشور بوده است.» ضمن اینکه ماموران صهیونیست به جا مانده از این حادثه به قدری با سرعت محل را ترک کردند که حتی ماشین‌هایی را که برای سفر در ایتالیا کرایه کرده بودند را برنگرداندند.

مطبوعات عبری زبان اوایل روز چهارشنبه گزارش دادند که جسد این افسر موساد که «ارز شیمونی» نام داشت و ۵۰ ساله بود برای خاکسپاری به اراضی اشغالی بازگردانده شد.

با وجود مشکوک بودن این حادثه جیووانی بوزی، شهردار سستو کالنده (جایی که فاجعه در آن رخ داد) به شبکه صهیونیستی کان گفت که فکر نمی‌کند هیچ چیز غیرعادی دیگری به جز خود فاجعه در جریان باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
مرگ مشکوک افسر با سابقه موساد در ایتالیا
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true