×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
محدودیتی برای شرکت گروه های مختلف در انتخابات وجود ندارد

محدودیتی برای شرکت گروه های مختلف در انتخابات وجود ندارد، سخنگوی شورای نگهبان گفت: از نظر شورای نگهبان هیچ شرط و محدودیتی برای شرکت گروه‌ها و سلایق مختلف در انتخابات جز التزام و رعایت قانون وجود ندارد.

 

 

به گزارش شهر مردم، هادی طحان‌‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در دوره تشکیلاتی شهید جهان‌آرا گفت: حضور همه شایستگان و نخبگان کشور در فرآیند انتخابات را مغتنم می‌دانیم و آن را فرصتی برای حل مسائل کشور تلقی می‌کنیم؛ مسائل کشور بدست فرزندان شایسته کشور حل می‌شود.

وی افزود: قانون شرایط را مشخص کرده است؛ از نظر شورای نگهبان هیچ شرط و محدودیتی برای شرکت گروه‌ها و سلایق مختلف در انتخابات جز التزام و رعایت قانون وجود ندارد.

طحان نظیف در پاسخ به سوال دانشجویی درباره صلاحیت افرادی که در گذشته تایید شده‌اند تصریح کرد: شورای نگهبان چک سفید امضا به هیچ کس نمی‌دهد، از این رو در هر دوره، صلاحیت افراد بررسی می‌شود؛ مبنای ما قانون است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: بر اساس قانون جدید انتخابات، این قانون از تاریخ تصویب لازم الاجراست؛ لذا در انتخابات پیش رو این قانون مبنای عمل همه دست‌اندرکاران انتخابات خواهد بود.

true
true
محدودیتی برای شرکت گروه های مختلف در انتخابات وجود ندارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true