×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت رستوران‌های شهرهای مسافرپذیر طبق پروتکل‌ها/برخورد جدی با رانندگان حادثه‌ساز در نوروز

فعالیت رستوران‌های شهرهای مسافرپذیر طبق پروتکل‌ها/برخورد جدی با رانندگان حادثه‌ساز در نوروز، فرمانده فراجا بر ضرورت برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در ایام نوروز تاکید کرد و از مردم نیز خواست که در این ایام از تظاهر به روزه‌خواری پرهیز کنند.

 

به گزارش شهر مردم، سردار احمدرضا رادان در جریان برگزاری رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی که صبح امروز در محل دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: امسال تمام دستگاه‌ها به شکل تمام قد در طرح نوروزی مشارکت دارند. نوروز امسال به دلیل مقارن شدن با ماه رمضان از ویژگی خاصی برخورداراست و لذا شعار انتظامی کشور در این ایام آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است.

وی ادامه داد: در سال جدید ماموران و نیروهایی که برای خدمت به مردم در جاده‌ها مستقر می‌شوند روزه هستند و باید ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی کنند لذا از مردم هم می‌خواهم که با رعایت قوانین و مقررات آنها را همراهی کنند.

رادان با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار نیرو در ایام نوروز از چندین سازمان‌ و دستگاه‌ در جاده‌ها مستقر می شوند، گفت:  ۸۷ هزار نیرو از همه ارگان‌ها در شهرها و استان‌های کشور برای خدمت رسانی حضور دارند و مرزبانی هم تأمین امنیت مرزها را بر عهده دارد و در حوزه پیشگیری و مقابله همه آماده هستند. هدف از این استقرار تامین آرامش و امنیت مردم است.

فرمانده فراجا با تاکید بر ضرورت برخورد با تخلفات حادثه‌ساز گفت: هزینه تخلفات متأسفانه بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه و جری کرده است. در این راستا افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی می‌تواند بازدارنده باشد.

رادان با تاکید بر اینکه جلوگیری از تلفات جاده‌ای نیازمند اصلاح قانون است از مسئولان خواست تا با اصلاح قانون هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: حقیقت این است که طبق آمارهای ما کمتر از ۱۰درصد از رانندگان مرتکب تخلف می‌شوند. اما همین ۱۰ درصد قانون گریز برای ۹۰ درصد دیگر نیز حادثه ساز شده و ایمنی ترافیکی را از بین می‌برند. از این رو تاکید دارم که باید با این متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

فرمانده فراجاهمچنین با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و سفرهای نوروزی گفت: مردم و مسافران از تظاهر به روزه خواری در این ایام پرهیز کرده و رستوران‌ها در شهرهای مسافرپذیر نیز با توجه به پروتکل‌های اعلام شده از سوی پلیس خدمات‌رسانی خود را انجام دهند.

 

true
true
فعالیت رستوران‌های شهرهای مسافرپذیر طبق پروتکل‌ها/برخورد جدی با رانندگان حادثه‌ساز در نوروز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true