×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
صدور بیش از ۱۹ هزار مجوز کسب و کار در استان مرکزی

صدور بیش از ۱۹ هزار مجوز کسب و کار در استان مرکزی، به گزارش خبرگزاری شهر مردم، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از صدور بیش از ۱۹ هزار مجوز کسب و کار در استان خبر داد.

سعید ملا اسماعیلی در گفت و گو با شهر مردم اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته با شروع فعالیت درگاه ملی مجوزهای کسب و کار ۱۹ هزار و ۹ مجوز کسب کار در  استان مرکزی صادر شده‌ است.

وی افزود: همچنین ۴۰ هزار و ۸۰۲ درخواست مجوز کسب و کار از ابتدای سال گذشته در این درگاه ثبت شده که حدود ۵۰ درصد این درخواست ها، منجر به صدور مجوز شده‌ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین تعداد درخواست صدور مجوز در استان مرکزی مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هفت ‌هزار و ۲۰۵ مورد درخواست بوده‌ است.

ملا اسماعیلی خاطرنشان کرد: برای صدور مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها، تعهد فرد متقاضی به رعایت الزامات اختصاصی مجوز الزامی است و متقاضی باید اقدام به تایید رعایت آن موارد کند و پس از تایید، مجوز صادر خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از صدور مجوز، دستگاه اجرایی صادرکننده نیز ملزم به نظارت‌های مورد نیاز پس از صدور مجوز و جلوگیری از تخلفات است که در این راستا ۵۸ مورد مجوز صادره از طریق این درگاه، با نظارت‌های دستگاه‌های صادرکننده باطل شده ‌است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام مجوزهای کسب و کار در کشور، از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس WWW.MOJAVEZ.IR  صادر می شوند و افراد با اسکن شناسه یکتای این کسب و کارها که به صورت کد QR است می‌توانند از اعتبار و هویت صاحب مجوز آگاه شوند و مامورین دولتی نیز حق درخواست مجوز فیزیکی از صاحبان کسب و کار را ندارند.

true
true
صدور بیش از ۱۹ هزار مجوز کسب و کار در استان مرکزی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true