×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!

سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل! ، سایت عبری زبان واللا سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را یک سخنرانی خسته کننده در سالنی خالی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شهرمردم به نقل از المیادین، «باراک رافید» تحلیلگر امور دیپلماتیک در سایت عبری زبان واللا نوشت: هزاران اسرائیلی و آمریکایی در بخشی از خیابان شماره ۴۸ و خیابان دوم نیویورک برای برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو و اصلاحات قضائی کابینه وی تجمع کرده و صحنه بی سابقه‌ای را رقم زدند. صدای معترضان به خوبی در خارج از مقر سازمان ملل به گوش می‌رسید.

وی در ادامه افزود: نتانیاهو در همان زمان به بالای جایگاه سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل رفت تا سخنرانی کند. وی شعارهای معترضان را نمی‌شنید اما تجمع گسترده آنها خارج از سالن مجمع نتانیاهو را بسیار نگران کرد. هر کس با وی طی روزهای اخیر درباره تظاهرات گفتگو کرده باشد به خوبی این مطلب را متوجه می‌شود.

رافید همچنین اضافه کرد: مجمع عمومی سازمان ملل بسیار خسته کننده و خواب آور بود چرا که تعداد کمی از دیپلمات‌ها برای شنیدن سخنرانی نتانیاهو در سالن حضور داشتند. اکثر صندلی‌ها خالی بود به طوری که تعداد دیپلمات‌های خارجی حاضر در سالن به تعداد همراهان نتانیاهو بودند.

وی نوشت: مانند سخنرانی‌های گذشته نتانیاهو در سازمان ملل این بار نیز چند ده نفر از طرفداران نتانیاهو و حامیان مالی وی و خانواده اش حضور داشته تا هر چند دقیقه یکبار بایستند و مانند گروه تشویق برای وی دست بزنند.

این تحلیلگر صهیونیست اضافه کرد: نتانیاهو فراموش کرد در سخنرانی خود به اوضاع داخلی اسرائیل و اعتراضات علیه اصلاحات قضائی کابینه‌اش اشاره کند و به جای آن بیشتر دوست داشت موضوع سخنرانی را به سمت عربستان ببرد. دفتر نتانیاهو از زمان ورود وی به نیویورک تاکنون ۳ بیانیه توضیحی بعد از گاف نخست وزیر مبنی بر تهدید هسته‌ای ایران منتشر کرده است.

در حالی که نتانیاهو روز جمعه در سازمان ملل حضور داشت هزاران صهیونیست و آمریکایی با حضور مقابل ساختمان این سازمان در نیویورک با در دست داشتن پلاکاردهایی، علیه نتانیاهو فریاد زدند.

این در حالیست که اراضی اشغالی از ۳۷ هفته قبل تاکنون شاهد برگزاری تظاهرات هفتگی علیه اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو و فساد وی است.

true
true
سخنرانی خسته‌کننده نتانیاهو برای صندلی‌های خالی سازمان ملل!
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true